Graciegirl Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 kan det være fordi jeg har spist mokkabønner, kremtopper, kakemenn + vanlig mat.... - og det bare i dag!? Hva er det med jula som gjør at man (jeg) mister alle hemninger når det kommer til sjokolade og annet digg?! Spiste fisk til middag i dag, det er det eneste jeg kan skryte på meg. Skal på jobb både mandag og tirsdag. Hva er der? Mokkabønner, kremtopper, kakemenn, konfekt, julekaker, twist, for å nevne noe. Det føles som om til og med knærne mine har bollekinn...Hulk!
dritgrei hei hei! Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 he he.... I know the feeling! + pluss at jeg har mensen i tillegg så magen står ut som en diger varmluftsballong. Det er kun få dager siden jeg (nok en gang) ble spurt om jeg skal ha enda en baby.... "neida... jeg er bare tjukk på midten". Men god jul, vi kan få det av senere... eller lære oss å leve med dette tykke og bollekinn på knærne :-)
frøydis m/ 4 Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Ha ha, nå måtte jeg le! Syns det var en utrolig fin beskrivelse. Jeg har også bollekinn over alt,- til og med på knærne. Og julemat og småkaker og godteri smaker ustyrtelig godt.... Jeg har aldri hatt det problemet at jeg må kaste småkakene før neste jul,- det er ihvertfall sikkert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå