Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Enda en pp er gått... og jeg fikk jammen mensen 2 dager før denne gangen. Jeg trodde virkelig at spiren satt denne gangen, jeg har gått rundt med murringer i magen siden el og puppene ble ømme. Men i dag begynte jeg å spotte og nå kjenner jeg at murringen i magen blir sterkere. Og jeg som håpet på å gi mannen min en positiv test til jul...:-( *trist i dag*
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Det ordner seg nok snart skal du se! Jeg hadde masse rosa på papiret og i trusa for halvannen uke siden. To dager senere så var det kryss på testen. Så neste pp er deres!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Takk for oppmuntrende ord og lykke til videre. God jul! :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå