Gå til innhold

Snufs, jeg er lei meg:-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda en pp er gått... og jeg fikk jammen mensen 2 dager før denne gangen. Jeg trodde virkelig at spiren satt denne gangen, jeg har gått rundt med murringer i magen siden el og puppene ble ømme.

Men i dag begynte jeg å spotte og nå kjenner jeg at murringen i magen blir sterkere.

 

Og jeg som håpet på å gi mannen min en positiv test til jul...:-(

 

*trist i dag*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ordner seg nok snart skal du se!

 

Jeg hadde masse rosa på papiret og i trusa for halvannen uke siden. To dager senere så var det kryss på testen. Så neste pp er deres!

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord og lykke til videre.

 

God jul! :-)

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...