giggsi Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 I går 8 t og i dag har hun holdt på siden 20.00 og holder på enda. Det kommer ikke en tåre og hun presser fram gråten. Hun er 14 mnd. Blir snart sprø.
Kåre Moradi Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Herregud, er dette et tulleinnlegg? En på 14 mnd gråter ikke på trass! 14 mnd og 8 timer i strekk? Enten har hun vondt et sted eller så har hun det ikke godt på en annen måte. Stakkars liten! Ta barnet ditt i armene og trøst henne - hold henne fast til hun roer seg, syng og vugg. Får helt vondt av henne.
Kåre Moradi Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 skulle selvfølgelig ha vært et komma mellom 14 mnd og 8 t
Expat Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Hun får jeksler skal du se (kjenn langs gommen bakover). Gi henne paracet og ha henne på fanget til hun sovner. Stakkar liten.
giggsi Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2008 Selvfølgeligt har hun ikke ligget i sengen og hylt for seg selv. Hun har ligget på armen til mammen sin og jeg har vugget og kost med henne. Da er hun fornøyd,men starter hylingen med en gang hun blir lagt ned. Hun sover søtt nå da. I sengen. Jeg har tatt med i betraktning at hun kunne ha vondt en plass ja. Men de har vilje når de er 14 mnd og tenkte at det var denne hun viste nå. Skal si folk her anngriper med en gang.
Chiquita Bananas Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Sjekk om det er tenner på gang eller ørebetennelse. Sønnen min hylskrek da han ble lagt ned - etter et par dager og jeg var driiitlei av den hylinga så tok vi ham med på legevakten og fant ut at han hadde ørebetennelse - har så dårlig samvittighet at jeg ikke tok ham med til legen tidligre. Men han var helt normal hele dagen - helt til jeg la ham ned i senga. Er jo da det gjør vondt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå