Fiolinen Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Snuppa er 3,5 år, men hun er veldig moden for alderen, hun snakker rent og forstår veldig mye. Men hun er nå inne i en periode der hun må hyle, rope, hoppe, springe osv...Hun er snill som et lam, men jeg blir så klar og lei av de3nne herjinga. I tillegg er hun og broren på 6 stadig i diskusjon om noe, og begge er sta og nekter å gi seg. Vi blir alene i julen, fordi faren må jobbe..offshore. Har gledd emg veldig, og gjør det fortsatt, men slik som dise to har holdt på i helgen, og nå er det to uker julefri...hjelp! jeg blir svett bare av tanken. Det står ikke på avlastning, har masse familie som nok tar de om jeg vil, men deter ikke det jeg trenger. Jeg må bare vite om deter normalt å ikke takle at ungene herjer. Jeg prøver å beherske meg, men av og til smeller det. Jeg kjenner at hele meg knyter seg når de begynner å springe rundt og hoppe i sofan osv. Vi var på kafe i går, og da var det et mas om at de vile hjem, ville ut, ville hjem, ville kjøpe godteri+++ hallo, jeg vil bare slappe av og drikke denn lille koppen med kaffe, og snakke litt med venninna mi !! Jeg ser ikke at andre unger er på denne måten. I bhg erd et bare skryt å få, og de er kjekke barn, med masse vilje..Og jeg er en person som hater å kverulere, dårlig match...
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Jeg har det også sånn. Unger som springer, hopper, roper osv. Får helt noia. Og nå når stesønnen min på 7,5 er er her så blir 2 åringen litt påvirka. De har det jo veldig gøy, men jeg synes i grunn at dette er ting de kan gjøre ute og ikke inne med masse stæsj over alt og andre folk i huset. Var en tur på kjøpesenter i ettermiddag og de sprang tulling, og jeg blir driit sur og ikke minst flau. Synes ikke det er grei oppførsel, og 7 åringen har blitt heeeelt døv så han hverken hører eller reagerer. Så da drar vi bare hjem. Jeg nekter å være noen plass med unger som jeg synes styrer for mye.
Bettybu Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Hehe... Skal være med på Mor&Barn undersøkelsen som går på aktiv/hyperaktiv... De skal se på en del 3 åringer!! Min pode er nok ikke hyper.. Men jeg blir sprø av denne klatringen i sofaen og flytte alle putene og..og... Det er vel sånn de er... siden de forsker på 3 åringer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå