indigo Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 grattis med dagen - du har samme dag som dattera mi, hun ble akkurat tolv nå i morges, og vi har feira bl.a. på skøytebanen med ti venner. håper du har hatt en fin dag!!
selma07 og engel Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Gratulerer så mye med dagen:-) Håper du har hatt en fin bursdag:-) Klæm fra Selma og mæ!
Graciegirl Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Gratulerer med dagen til en klok og fin dibbedame. Håper du har en strålende dag. Klem
iznogood Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Gratulerer med overstått, Maud - håber du hadde en nydelig dag :-) Stor bursdagsklem fra regnbyen (hvor det akkurat nå ikke regner!)
Maud Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Takk for gratulasjoner alle sammen. Dagen var fin med kake og middag på restaurant. Det eneste jeg egentlig ønsket meg var tid alene til å sove. Jeg fikk gavekort på spa med overnatting og er strålende fornøyd :-D Satser på større feiring litt uti det nye året. Å bli 40 er jo noe å feire!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå