OhBaby! Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 nå bare kaster jeg opp igjen,, kvalmestillende og alt kommer i retur,, t.o.m vann. og jeg som trodde jeg var på tur å bli kvitt kvalmen... er 9+5 i dag,så håper det ikke blir mange ukene til.
Meg og gutten min :) Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 så kjedlig da! Har du vert kvalm lenge?
OhBaby! Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2008 jepp,kjedelig er ordet du!! hehe.. har vert sykemeldt en mnd nå.. så har vert dårlig i 6-7uker ca... altså nesten siden jeg ble befruktet..
Meg og gutten min :) Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 eg er 7+3 og begynte å bli dårlig forrige uke! Og nå spiser eg hele tiden! Og er kvalm hele døgnet. Har kastet opp 3 ganger og brekker meg ofte! Men nå har eg ikke kastet opp siden onsdag;D Det kom bare helt plutselig!
OhBaby! Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2008 ja,er ikke noe kjekt!! men jeg har erfart at stress og fysisk aktivitet gjør meg verre.. var på juletrehandel,og matbutikk i går,og da er jeg helt ødelagt i dag... så nå blir det hvile delux frem til julaften,så jeg kanskje er litt opplagt da..
Meg og gutten min :) Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Ja eg ligger på sofaen fra eg står opp til 1-2 på dagen, så kan eg gjøre litt i ca 2 timer så ligger eg på sofaen igjen....og spiser og spiser og spiser og spiser! Så sånn går mine dager:P
OhBaby! Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2008 så bra at du får i deg mat!! jeg har spist alt alt for lite i over en mnd... men har fådd i meg bra med drikke da.. ja,bare jeg skal ta en dusj må jeg jo sove etterpå.. blir helt utslitt. heldigvis har jeg en fantastisk samboer som nå vasker huset til jul,er så utrolig takknemmelig!!!
maizi Skrevet 21. desember 2008 #8 Skrevet 21. desember 2008 Jeg fikk kvalmestillende i stikkpille form sist jeg var gravid. Det hjalp veldig. Spør legen din om det sånn at du kan kose deg med julemat!
OhBaby! Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. desember 2008 jeg har prøvd alt.. stemetil,psotafen,afipran,stikkpiller,tablettform,seaband,ingefær.. you name it.. så jeg er passe opgitt nå.. for ingenting funker
Mammsenvokser Skrevet 21. desember 2008 #10 Skrevet 21. desember 2008 Høres nesten ut som min historie, og vi er akkurat like langt på vei... Kvalm 24 timer i døgnet, utrolig irriterende. Bruker en evighet på og sovne, og så våkner jeg kanskje to timer etterpå - enda mer kvalm. Vet ikke hvor mye lengre jeg holder ut nå. Blææ, synes synd på meg selv, dette blir en tøff jul!!
OhBaby! Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. desember 2008 hei fantasia! ja,da har vi det gamske så likt!! nå ligger jeg på soffan og kjemper for å hodle nede ett lite glass solo. jeg ligger i evigheter før jeg sovner,og våker i ett sett.. jeg gruer meg til jul,alt som da skal være kos og god mat er jo avlyst.. jeg kommer bare til å bli liggende her på soffan og synes veldig synd på meg selv.. stakkar sambo..
Mammsenvokser Skrevet 22. desember 2008 #12 Skrevet 22. desember 2008 Vi får satse på at det blir bedre tider på nyåret... har akkurat kommet meg opp fra senga, må vel prøve og sette i gang med litt drikking jeg også. Føler at alt er kamp, men har fått beskjed av legen at om jeg går ned 1 kg til så blir det væskeernæring, og det vil jeg jo helst unngå, så da må en bare forsøke... Har du informert alt av familie og sånn eller?? Ikke så lett og skjule det nå en er i så dårlig form... Jeg har kun sagt det til mamma og et par venninner, og ellers vært svært asosial... Men kommer vel ikke gjennom jula her, uten at hemmeligheten røpes. Takk og pris for snille samboere ja!!
OhBaby! Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 22. desember 2008 vi bor langt unna familiene våre,eneste så vet det a dem er søsteren min,resten får vite på julaften. ellrs vet noen venner her vi bor det,siden jeg ikke ahr kunnet være med på noe i hele des.. ja,jeg prøver også å drikke,vil for all del ikke innlegges.. jeg synes det er en slitsom kamp.. og håper virkelig det gir seg rundt uke 12,jeg har jo ikke sjangs til å gå på jobb,og snart må de vel bare ansette noen i min stilling midlertidig.. er jo umulig å vite når dette har tenkt å gi seg..
snellapella Skrevet 22. desember 2008 #14 Skrevet 22. desember 2008 Føler med deg jeg, er nå ca 11 uker på vei og ble tidlig dårlig. Aldri vært så dårlig før! Konstant kvalm i 3 - 4 uker, blitt bedre nå men enda uggen til tider. Har et barn fra før, men denne gangen er jeg mye mer dårlig og har liksom mye mer symptomer. Fikk ikke kvalmestillende hos legen heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå