Gå til innhold

ÅÅÅÅNEI!!! hva har jeg gjort???? =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere har lest mine tidligere innlegg så kjenner dere til situasjonen min, men for dere som ikke har lest dem:

Jeg trodde jeg var gravid ettersom jeg opplevde noe jeg trodde var festeblødninger ca 7 dager etter EL.

Og testet negativt med en RFSU test i går, men den skulle egentlig ikke tas før IKM dagen og det er ikke før på tirsdag.

Men i kveld nå nettopp, skulle jeg bare sjekke livmortappen, jeg satte meg på do etter å ha rengjort hendene orntelig, så kjente jeg etter, den var veldig hard og vet ikke om den var åpen eller lukket.

Men da jeg tok ut fingern igjen begynte jeg å bløø! :(

Tror ikke jeg kan ha lagen en rift heller, for det var myye blod, og noen små klumper.. slik som i vanlig mens..

:(:(:(

Kan jeg ha "UTLØST" mensen eller ha forårsaket en SA?? :(:(:(:(

Huff jeg er fryktelig trist nå¨:(

Blør enda...

Og jeg som skulle overraske mannen på julafta...

Huff jeg føler dette er min feil jeg.. :(

Er alt håp for at jeg er gravid ute nå?? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neppe en rift. Har opplevd etter jeg har hatt sex at mensen har kommet, vet ikke helt hvorfor det er slikt, men trur man kan "utløse" den før om man støte borti noe. Høres rart ut, men høres ikke helt ukjent ut det der :-) Trur at du kjenner det godt om du har en SA..

Håper det går bra med deg!

Skrevet

Du KAN selvsagt laget deg et lite risp, det er veldig blodfylt inni der, men høres mer ut som mens...et par dager før tiden, ikke uvanlig det...

Stopper det å blø idag, kan du jo teste igjen om noen dager...

Men EN ting er sikkert; du har ikke utløst hverken SA eller mens!!

Hadde det vært så enkelt, så hadde de fleste av oss hatt mensen konstant, og ingen fikk fullført en graviditet ;)

Lykke til videre, du sitter der med diger mage før du vet ordet av det !! :))

Skrevet

heihei...

Slapp av... Du har nok rett og slett ikke vært gravid... Og kjenne på livmortappen kan jeg aldri tenke meg kan utløse en event SA. Man kan jo fks ha sex selv om man er gravid... Skjønner du syntes det hele er trist siden du hadde håpet på at du kunne gi han en eksra julegave, men du må ikke tru at du har gjort noe galt..

Noen blør jo litt selv om de e gravide.. Blødningen en uke etter el kan jo ha vært en rift eller noe... Har også opplevd og blød ca da uten og være gravid..

Bedre lykke neste gang=)

Skrevet

Ja tenkte meg nesten det..

Men håper ikke det :(

Håpte sååå at jeg var gravid nå :(

Og trodde det virkelig også..

Var begynt å bli øm i brystene osv også.. og det pleier jeg ikke å bli når jeg har mensen.

Hmmm årh jeg vil så gjerne vite om det enda finnes håp...

Huff er forvirrende og frustrerende dette her :(

Skrevet

Ja vet.. men håper enda likevel ..

Får forhåpentligvis testene i posten i morgen, tester da uansett så får kanskje et svar da..

Har ikke menssmerter som jeg pleier å ha...

Men blør jo da..

Hmm krysser fingrene for at jeg er gravid tross i blødningene.

Syns bare timingen av denne mulige mensen var så dårlig!!

Skremte meg.. jeg satt der på do og gråt faktisk! :(

Ganske patetisk av meg ettersom jeg ikke engang visste om jeg var gravid.. men sånn kan det gå når man ønsker seg noe så inderlig, og så skjer dette! :(

Huff nei det skal ikke være lett! :(

Skulle nesten ønske at jeg ikke hadde sjekka tappen, da hadde jeg kanskje ikke blødd nå :(

Skrevet

Hva SKJEEER?

Nå på toalettbesøket var jeg sluttet å blø!!!

Det kom 0 blod på papiret.! jeg puttet fingeren bare såvidt innfor for å sjekke om jeg fortsatt blødde bare at det ikke var kommet ut enda.. men nei.. ingenting..

Hmm forstår 0 jeg nå :S hehe må le litt nå.. jeg ler og er trist.. huff..

Jeg får teste i morgen og se...

Skrevet

Det står jo f eks på Pernille.info at man IKKE må sjekke livmortappen hvis man er gravid.. men jeg har liten tro på at FORSIKTIG tafsing kan utløse noe som helst. mensen må ha ligget på lur, og du fik kanskje en finger inn i "åpningen" og derav blod på den.. Man dunker jo borti der med penis også når man har samleie..og dette skal jo ikke kunne gi noen SA. Men personlig kan jeg få litt "menssmerter" akutt etter at jeg har plukket på den, så jeg blir allid litt engstelig og tenker at det ikke kan være normalt og pille seg oppi der, men likevel, hva gjør man ikke for å sjekke om man er gravid...

Skrevet

oioi så spennnde... håper virkelig at du er gravid og får verdens største gave... Sist pp syntes jeg det var tøft... gikk 5dager over ikm og håpet steg.. men nei.......

Jeg krysser fingrene for deg!!!

lykke til

Skrevet

Teit spm kansje men hvordan var blodet?

Friskt rødt blod kan være rift, mens mørkt "gammelt" blod kan være mens/spotting.

Ta en test i morgen du så er d mer sikkert..

Lykke til

Skrevet

Det var masse friskt blod med noen brunaktige klumper.

Men det sluttet jo.. og i dag har jeg ingenting, ikke farge på utfloden engang..

Testet med billigstrips i dag.. negativ..

Men prøver å teste igjen i morgen så får vi se..

Syns det hele er rart jeg.. først sannsynligvis festeblødninger, og så grunnet tappe-sjekking begynte jeg å blø, og nå ingenting og har IKM i morgen.. hmm rare greier.. fatter 0 jeg :P

hehe men men som sagt. får teste igjen i morgen så ser vi da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...