Gå til innhold

kramper i leggene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker fra forrige svangerskap at kramper i leggene kan være et tegn på at man mangler noen vitaminer/mineraler - noen som vet?

Er slitsomt å våkne med kramper i leggene flere ganger om natten, som om nattesøvnen ikke er forverret allerede med stor mage!!! -og en våken toåring!

håper på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff det er fælt... jepp skjønner hva du mener.. har du prøvd å legge magneter under madrassen? Det gjør jeg og da av en eller annen merkelig grunn har alt blitt så mye bedre. :)

Vet ikke om vi mangler noe jeg. har hørt det jeg og, men vet ikke om det stemmer.

Skrevet

hva slags magneter??? godt med tips...

Skrevet

Mulig jeg er helt på jordet, men er det ikke magnesium det kan være mangel på?

Google det, eller enda bedre spørre JM eller lege:)

Skrevet

var det jeg trodde også. Da får jeg kjøpe meg magnesium i morgen - de vet kanskje noe om det på apoteket også!!!

Skrevet

Helt vanlige. sånne som du henger på kjøleskapet. jeg har brukt dette lenge, bruker det til og med når jeg ikke er gravid. Men ville fått tak i noen med litt størrelse på..

Skrevet

Jeg var også veldig plaget med kramper i leggen. Men da mamma strikket et par labber til meg i ull som jeg nå ligger med, har det gitt seg :)))))) Dette er et kjærrinråd ;))))

Nattesøvnen er også blitt bedre. Før kunne jeg våkne av svette eller at jeg frøs, men nå er jeg stabil heeele natten :))))

Anbefales på det sterkeste. Lykke til :))))

Skrevet

Ligger med gode hjemmestrikka ull-lester og det har vært fantastisk god hjelp! Krampene er borte:-)

Dette er et gammelt kjærringråd, ANBEFALES!!

Skrevet

da er det bare å finne mors ullsokker.... takk for råd!

Skrevet

For dem som synes det er varmt å sove med ullester, fikk jeg et råd om å knytte en ulltråd rundt ankelen, det virker!!!

Skrevet

jeg trodde det var kalk man manglet da......de vet sikkert hva du trenger på apoteket...

• 2 uker senere...
Skrevet

Startet med Magnesium, da jeg begynte å få kramper. Ikke plaget i det hele tatt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...