Libido- Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 ikke via www.facebook.com men jeg får lengre ned på listen som kommer opp, der jeg har vært før. Går inn via den siden så fungerer det utmerket =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2008 Ja i går kom jeg inn via "sidelink" men det gjør jeg ikke i dag.. Har ikke kommet inn i hele dag faktisk.. Enda jeg har prøvd flere linker jeg har hvor det ikke er direkte på min side... Kjedelig da.. hehe.. =)
Banshee Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Facebook har ikke fungert optimalt for meg på flere uker. Hverken innlogging eller når jeg skal bla i venner osv.
AE❤️ Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Kommer inn via sidevei, går in via mailen min, gjennom en link der! Har prøvd alle andre mulige varianter men det går ikke.. Begynte i går på dagen, men jobber jo sabla treigt da! Så er tungvint og være der inne,aner ikke hva som har skjedd jeg!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2008 Er kommet inn nå.. Via sidevei.. En gammel link som jeg har brukt.. hehe.. Bladde meg helst nederst.. =) Fungerer optimalt når jeg er der inne da.. Tror de sliter litt om dagen ja..
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. desember 2008 #8 Skrevet 21. desember 2008 Jeg kommer inn da jeg bruker den stasjonære pcen, men ikke da jeg bruker den bærbare:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå