Gå til innhold

hva har guttebarna deres på seg på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg innså plutselig at det sikkert ikke blir godt motat om småen kommer til faren sin i joggebukse på julaften... hehe.

så da må jeg jo sikkert pynte han?

men hva er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker dressbukse og en shorte bare.

Ellers har vi også bruk olabukse og shorte.

Skrevet

Eller er det skjorte det skrives kanskje..hehe

Skrevet

Bunad på 4 åringen og Julenissedrakt til han på 11 mnd

Skrevet

Vår skal ha "barnebunad" (399 fra barnas hus :P). Har prøvd den på og han var bare så nuuuuudelig skjønn i den! :))

Skrevet

hehe...kald meg gjerne sær men jeg har ikke tenkt til og invistere 399 kr på en drakt han skal bruke et sted jeg ikke skal være med... hehe

men han har nissedrakt, og hel dress eller dressbokse og sånn rutete genser. sånn som voksene menn ofte har. eller dressbokse og sjorte, eller olabokse og sjorte.... hm

Skrevet

Dressbukse, skjorte,slips og sånn strikkavest. Fin, liten mann:) (2år)

Skrevet

Og jeg som synes det var billig? :Ooo

Det blir jo fort 400 om man skal kjøpe bukse + skjorte+ vest/jakke også...

Skrevet

2 år.. Skal ha på seg olabukse, skjorte og vest..

Skrevet

Bunad med sølja han fikk fra oldefar til dåpen.

Han er 2 år

Skrevet

Skjorte, penjakke(strikkejakke i bomull) og bukse.

Nye klær, så gleder meg så til å se han :o)

Skrevet

hehe.. ja men jeg bruker jo klær jeg har eller kan bruke siden. det er jo i grunn ikke mitt ansvar og pynte han når han skal være hos faren sin ;-) så da er det begrenset hvor mye jeg gidder og legge i det. ikke har han bett meg pynte han heller så det kan jo hende de har kjøpt in noe til han for alt jeg vet.. hm.. men føler at jeg må pynte han når jeg skal levere han dit på julaften.. hehe

Skrevet

Sort penbukse og rosa skjorte og slips. =)

Skrevet

Mini på 9 mnd skal ha mørk bukse med bukseseler, og rutete skjorte med slips. Blir en ganske kjekk liten kar :))

Gidder ikke kjøpe dress som bare blir å brukes nå i desember, så gikk heller for noe som kan brukes ellers og :)

Skrevet

Aha...da så...blir vel kanskje litt underlig å sende småen i barnehage med barnebunad over nyttår... Da gjelder det kanskje å finne et litt mer hverdagsvennlig antrekk, ja :)

Skrevet

jeg kan jo ta på han hel dress da.. det har jeg fra før... hehe.. eller dressbokse og sånn dressgenser, det er litt mer lekevennlig (og jeg slipper og stryke... hehe)

selv om bunad er knall fint!

Skrevet

2åringen skal ha på seg dressbukse, vest og slips og skjorte.

Minsten på 3 mnd skal ha på seg en heldress som ser ut som bukse, skjorte, vest og sløyfe (kjøpt på spar kjøp for 89 kr tror jeg det var!)

Skrevet

Min skal ha dress, med vest inni, hvit skjorte og slips.

Skrevet

I år blir det svart finbukse, skjorte og slips på begge gutta (2 og 3 år). Har brukt dress, men i år skal vi være hos mine besteforeldre og der er det nesten badstu-varmt på julaften, så dress er uaktuelt da ;) Mannen har gitt beskjed om at han akter å ha kortermet skjorte inni dressen (og sikkert "miste" jakka rimelig fort)

Skrevet

Dressbukse,med likedan vest,skjorte og slips..Han er 3,5 år..

Skrevet

Brun fløyelsbukse og skjorte i blått og brunt.

Skrevet

Guttungen på 3 skal ha på seg svart bukse og skjorte. Skjorta er svart med smale striper i mange fargar. Redd for at det blir litt "mørkt", men skal sjå om eg finn eit slips med ein av "stripefargane" (f.eks. lilla, rosa eller grønt).

Viss du har ei skjorte og ei penbukse (ikkje jogge-) til han, så er det bra nok. Det er ikkje nødvendig å gå ut og kjøpe pentøy for fleire hunder kroner når han har tøy som er pent nok.

Skrevet

Stesønnen min skal ha smoking :-D hehe

Fikk tak i til barndåpen til snuppa, så da må den brukes før den blir for liten.

Jeg måtte spørre ham i dag om han hadde spist solsikkefrø....han har blitt så lang! hehe

Skrevet

hehe smoking.. så søtt :-)

Skrevet

ja for om de mener at han skal se "sånn og sånn" ut så må de jo klare og fikse det selv? så lenge han ser litt pyntet ut.. hm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...