Jenny-penny Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Skal levere en liten gave til min beste-kompis i morgen, trenger ett fint dikt:)
Snupi27 Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Alle behøver en venn iblant, så ta godt vare på den du fant. Venner som gir av sitt hjertelag kan du vel telle i dag Allel behøver en venn i blant Snu deg og se til en annen kant Venner du ikke har regnet med er der du minst aner det Bestevenner er som engler. De har en hånd som hjelper, de lytter og forstår, de flykter aldri, men blir når andre går. Husk at du er i mitt hjerte hvor du enn går Den som ikke ser deg, mangler øyne. Den som ikke synes om deg, mangler hjerte. Den som ikke har deg som venn, mangler noe verdifullt. Det kommer en dag da du spør "hva liker du best, livet eller meg" jeg svarer livet, du blir sur og går og får aldri vite at livet det er deg! Det finnes en stjerne et sted, et sted hvor alle sjeler for fred, se dit når du er trist og lei og husk at jeg er glad i deg Et hjerte kan slå, et hjerte kan briste. En venn kan man få, en venn kan man miste. Men i mitt hjerte er du gjemt, for en venn som deg blir aldri glemt
wirre;o) Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Mellom meg og deg Mellom meg og deg en regnbue som bærer den våpenløse vandrer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå