Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 i de siste når jeg har testet med clear blue sin vanlige test, så kommer det opp super svake kryss. mens billigtestene er negativ. noen som har opplevd i det siste at dere får svake kryss på clear blue sine g.tester uten å være gravid?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Nei, ikke opplevd det, men har du tatt fler en en test? Hvis det skjer med flere tester (clearblue) så ville jeg ringt de og spurt de hvordan du skulle tolke testresultatet (kan det være noe galt med testene) Ofte skjer det at en tidlig graviditet viser svakt positivt, men etter noen dager burde testresultatet være sterkere. (med en ny test, gjerne med morgenurin) Har du kjøpt en dobbeltpakke (clearblue) og begge viser svake kryss, kan det være produksjonsfeil på begge testene, men om det er to separate pakker og begge viser samme resultat (svakt kryss) ville jeg regnet med en graviditet, og tatt ny test om et par dager for å se at krysset viser sterkere. Skulle tro clearblue har bedre kvalitet enn billigtest. Jeg testet forresten svaaakt positiv med en billigtest 6 dager før ikm, tok ny test hver dag og de ble sterkere for hver dag
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 hehe. har testet med hele 17 clear blue tester. og alle kommer svake kryss på. og de blir ikke sterkere. er det virkelig mulig at det er feil på alle de 17 testene?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 men uansett burde du ta en ny test om noen dager:))
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 17 tester!!!!!!!! shit, nesten 2000 kr det vel?! hehe, men, har du tatt de med dagers mellomrom? (rekner jo med det da men:) Nei, da hadde jeg liksågodt tatt en tur til legen, ikke for det, tror du kan stole på alle disse 17 testene, men om du er i "sjokk og vantro" og nekter å tro på testene (hehe) så kanskje du vil klare å tro på resultatene om du får graviditeten bekreftet av en lege:)) hehe, tror du kan rekne med at billigtestene er defekte, sikker på det ikke er eggløsningstester du har kjøpt på nettet da? drister meg til å si gratulerer, nekter på at 17 (!!!) tester viser feil allesammen:)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 var hos legen og den var negativ. har jo spiral. ja er lang tid mellom testene. tok 2 seinest hin dagen og de kom også kryss på. har brukt de forskjellig og, for å se at jeg ikke gjorde noe feil. tisset på noen i 5 sek og holdt noen i glass i 15 sek, så gjorde jo alt som sto på bruksanvisningen.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 ? så merkelig! Nei, da hadde jeg kanskje prøvd et annet merke enn clearblue, eller gått til legen en gang til, og sagt du har tatt 17 positive tester og at du vil finne ut hvorfor det er sånn. Få de til å ta en ny test, og be de ta en blodprøve for å måle hcg nivået ditt og en ny hcg blodprøve noen dager etter den første blodprøven. DA skal du kunne få et skikkelig svar. Er det stigning i hcg nivået på blodprøvene er du gravid, men om du har hcg i kroppen og verdiene synker etter noen dager, tyder det på en spontanabort, og da skal du til ultralyd for å sjekke om du må ha utskrapning. Føler du deg gravid da? Har du symptomer? Mistet mens osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå