Gå til innhold

Flere som har slitt med og bli kvitt sopp/trøske??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå gått på Mycostatin kur i 2,5 uke. Stoppet opp etter 6 dager da det hadde vært borte noen dager, men blusset opp igjen etter ett halvt døgn. Fikk da beskjed av legen om og fortsette kuren i en uke til. Og etter et halvt døgn igjen da, blusset det opp igjen. Skulle da fortsette kuren i helga, og se hvordan det er i morgen, når det da er ett halvt døgn uten igjen. De første 2 ukene smurte jeg brystene med miksturen hennes. Men fikk beskjed om og smøre brystene med canesten i steden for nå i helga. Men på brystene har jeg ikke merket noe til soppen siden vi startet med mycostatinen, men kanskje det kan være der fordi??

Noen som vet hva som må til for at vi skal bli kvitt det?? Andre som har hatt det på dette viset? Blir litt lei av alt styret...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk på mycostatin LENGE. Både jeg og smurfen. Symptomene forsvinner ganske fort på brystene, men viktig å smøre likevel siden det smitter fram og tilbake. Etter ei stund var jeg og så lei styret at jeg slutta å smøre han i munnen, bare smurte meg selv på kveldene, og da ble vi faktisk kvitt det...

Skrevet

vi slet med dette lenge og det var no drit holdt på alt for lenge og den stygge medisinen ødla magen til lille.

Er du flink til og koke alt som er i munnen?

vi måtte til slutt ty til naturmedisin. husker ikke om det var fra helsekost eller apotek. forklar hva han har å så får du det du trenger.

Skrevet

Vi slet i ukevis - kom tilbake like kjapt som vi hadde gitt oss med medisinen..Men så fikk jeg verdens beste tips; tyttebærsaft! Kjøp frosne tyttebær og varm dem, så skviser du saften ut av dem. Smør det på tungen, samtidig som du smører brystvortene med canesten. Det var borte etter to dager, og har aldri kommet tilbake. Helt genialt!

Skrevet

Hva smurte dere brystene med da? Mycostatin eller canesten?? Hva er best??

Koker ikke smokkene hver dag nei... gjorde det for og begynne med når hun fikk den soppen, men det har sklidd ut litt... Bør jeg det ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...