Gå til innhold

noen som jobber innenfor psykiatrien her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

da helst med barn? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..har gjort tidligere, i 4 år...

Skrevet

jeg føler selv jeg har trøbbel med sønnen min på snart 4... og har et stort behov for å snakke med noen om det, noen som har bittelitt peiling. som lissom kanskje kunne gitt meg ett råd, om hva jeg bør gjøre videre, eller om hvor jeg kan henvende meg for å få hjelp.. Føler noe er riv ruskende galt med guttungen, og begynner og få panikk snart!!!!

kan jeg få innvie deg, og høre hva ditt synspunkt er? Skjønner godt om du ikke har lyst tild et altså.. Det går forresten ikke ann å sende deg mld. innboks full?

Skrevet

Hei, jeg har en e-post add du kan sende til : den er kun til spam, så den er litt rar, men jeg vil ikke legge ut min ordentlige her. Men vi kan snakkes på mail, så kan jeg der sende den du kan bruke i fremtiden. Jeg har jobbet med fysisk og psykisk funksjonshemmende barn og ungdom i 2 år, nå jobber jeg på noe som heter Livsmestringssenter. Der tar vi imot gjester på kurs, som sliter med alt fra personlige forstyrrelser, adhd, tvangslidelser osv. Hvis du trur jeg kan hjelpe, kan du sende mail til [email protected]

Skrevet

tusen takk!! skal sette meg ned og skrive med engang :)

Skrevet

Da skal jeg prøve å hjelpe så godt jeg kan...

Skrevet

det ble litt langt. halvannen a4 side!! :/ men tenkte det er lurt og ha all bakgrunn?

den er sendt ihvertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...