Gå til innhold

April: Nu har vi pynta tre og vi har børi vann.....


polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Oki, vi har vell ikke børi vann, men vi har pynta tre i alle fall. Siri har pyntet med kuler, engler, sjokolade og candy cane.

Mens hun gjorde det tok jeg og mannen og gjorde om i stua, flyttet på soffaer, stoler og bord så nå har vi en helt ny stue. Morsomt var det og jeg fikk vasket i kriker og kroker som jeg ikke har kommet til før.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ikke vaska golvet og vi har ikke børi ved... Men vi har pynta juletre! OG alle julegavene er ferdige og levert. Bare en pose igjen, og de skal vi treffe på julaften..

 

Har egentlig et par kaker igjen som skulle vært bakt, men vet ikke om jeg rekker det, rett og slett.. Skal jo på jobb i natt/kveld, og da mister jeg en del baketid, ja...

 

Men jula kan strengt tatt komme nå da. For det meste er i orden. :)

 

Håper alle aprilklubbere får en fin jul!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er eg også klar til jul.

Eller eg har sent han fra separerte mannen min og bytta julegaven til han eldste minn. "gubben" har kjøpt mobil til han, men når han kom hjem med den så ser han at det er noe rart med esken den låg i. Han hadde opnet den og jammen var den brukt. Fyll i fingeravtrykk og skitten.

Og det fant ikke han seg i - ber en om open og ny tlf så skal den være det.

 

Eg har bittelitt julevask igjen, men nå slapper eg av etter å handlet inn mat og vore hos legen en tur med meg selv og LillePia.

Hun er kjempe syk blitt. Ligget med 40 i feber siden lørdag. Og hoster styggere og styggere. På søndag kastet hun opp. Alt liksom. Men det var ikke noe betennelse av noe slag - lungene hørtes fine ut så da får det gå over av seg selv. Og når det er over så er det vel vannkoppenes tur - søsteren er akkuratt ferdig med sine.

Ja her pleier me jo å få alt på en gang. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...