siggen2 Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 hei! jeg leter etter navn-som man altid gjør når man er gravid-hehe! har funnet et jente navn som jeg liker-er oppkalling og ikke egentlig et navn tror jeg:Runi-Hva synes dere om det?
siggen2 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. desember 2008 har sjekket litt-og det er faktisk et navn:)
lamor Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Hvorfor ikke, folk heter da så mangt. Jeg vet om en som heter Runa og hun har ikke tatt skade av det. Hun er norsk.
siggen2 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2008 hehe-takk for det-det er absolutt et alternativ .....
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Er ikke Runa ett norskt navn da? Jeg mener det er jente navnet for Runar jeg da, men jeg skal ikke påstå noe altså. Liker litt spessielle navn jeg da.. Jeg har en sønn som heter Embrik til 2 fornavn. Og mange ser rart på meg da jeg sider det, men de får no bare tenke hva de vil mener jeg da, de har ikke noe med det.. Har hørt mye rart ang det navnet men men.. Syntes det var et fint navn jeg.. Og det samme gjelder Runi.. Er bra med ett navn du ikke finner i alle klaserom og barnehager mener jeg da.
siggen2 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2008 det er akkurat det jeg også mener -også har jeg helt fotball dilla-og navnet får en spesiell betydning-for oss-siden det er oppkalling:)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 22. desember 2008 #7 Skrevet 22. desember 2008 eldste jenta mi gikk i barnehage sammen med ei lita jente som het runi hun hadde lyst hår med store krøller. og knallblå øyneen skjønn jente. syntes derforatnavnet ernydelig men husker jeg syntes det var litt spesielt den gangen.
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 22. desember 2008 #8 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har ikke hørt Runi før, men Runa har jeg hørt og det synes jeg er et fint navn også
Anita*født* Skrevet 22. desember 2008 #9 Skrevet 22. desember 2008 Jeg gikk på skolen med tvillinger og hun ene av de heter Runi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå