Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Det startet onsdag kveld, halv åtte kom den første rien, da eg akkurat hadde sotte meg ned for å se hotel cæcar=) hadde vært på resturant å spist med en venninde på dagen og gikkå handlet etterpå. Kjendte eg fikk vondt i korsryggen, men trodde bare eg var sliten etter all gåingen. gikk hjem fra butikken( som er et lite stykke) var hjemme 19 og 19.30 kom første ri. jordmor kom på besøk i halv 9 tiden, hadde da 3 cm åpning og ble sendt til sykehuset. ( må ta båt, ca halvtime, derretter bil) så fikk kjøre både ambulansebåten g sykebil for første gang. var framme på sykehuset kl. 22. tok sparketest og fikk tildelt et rom for jordmor der mente det ville ta litt tid med fødselen. etter en liten stund ble riene så intense og tette, at eg klarte ikke slappe av mellom riene. hadde da 5 cmåpnin og fikk tildelt fødestove og fikk lystgass( hjalp på riene så eg fikk slappe av imellom litt bedre) hadde ett par rier så ble eg lagti badekaret, var ganske beroliggede å deilig=) plutelig fikk eg pressrier, la meg opp igjen i senga,måtte klippe, og 02.47 natt til trsdag 18.desember kom min lille Nathalie, ho var 3715g og 51cm =)
Paulita Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Gratulerer så mye med den lille jenta! Kos dere =)
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2008 tusen takk alle sammen,=) koser meg masse, kom hjem fra sykehuset i dag=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå