Gå til innhold

Stramming nederst i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her, hadde kvalme som kom og gikk, Å det strammer nederst i magen.. Kalles dette kynne? eller rier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oki =) hvordan er rier i forhold til kynner?

Skrevet

Hos meg kjente jeg riene i korsryggen, og kynnene foran på magen.

Denne gangen sliter jeg litt med prematur kynnere, og må puste meg igjennom dem.

Ikke alle som vet når de har rier, men jeg var ei av de som ikke var i tvil når riene begynte. Varierer veldig fra person til person!

Skrevet

Jeg kjente ikke forskjeld på kynnere og rier med de to første guttene mine. for når jeg annkom klinikken hadde jeg 7.5cm åpning med nr1 og 9 cm åpning med nr 2. så hadde jeg tre veldig vonde rier ret før press riene kom. Jeg har også vært plaget med kynnere på nr 1-2 og og nå nr 3. er i uke 26 nå så håper han holder seg der inne en god stund til. :)

Men høres veldig ut som kynnere det du beskriver.

Skrevet

Kjenner det tar litt tak i ryggen, å må konsentrera meg gjennom kvalmen. Å må pusta tungt for å bli bedre....

Skrevet

Kynnere skal vel egentlig ikke være smertefulle, så det kan jo være rier i tidlig fase? På varktimer.se kan du ta tiden på dem, så kan du evt ringe til føden og høre om du kan komme inn på en sjekk dersom de i tillegg til å være smertefulle også er regelmessige...?!

Jeg kjente veldig stor forskjell på kynnere og ordentlige rier, men jeg hadde også maserier som jeg var veldig usikker på hva var..:)

Ikke lett dette her, siden det varierer sånn fra person til person!:)

Skrevet

Off nei dette er ikke lett, blir lettere neste gang jeg er gravid. For da vet jeg litt mer hva som kan være hva...

Ringer føden om det sko bli verre da.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...