Gå til innhold

GOD JUL alle fine jenter her inne:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker hver og en av dere en juletid med forventningsfulle små og forhåpentligvis store som deler på oppgavene:-) At dere får hvilt dere, kost dere, ledd masse, spist og sovet:-)

En tid fylt med samhold og takknemlighet over alt det gode som faktisk er i livet:-)

En tid med håp, savn, glede og latter. De gode minners tid, og den sårheten det er for de av oss som har mistet noen nære og kjære. En tid for tankene og følelsene vi kanskje ikke tar oss nok tid til ellers.

Men mest av alt så håper jeg alle kan leke med de små og gjerne med de andre store. Spille spill, synge sanger, leke gjemsel, ake i snøen for de som har snø, ja rett og slett gjøre fine ting sammen:-)

Det bor et barn i oss alle, og julen er en fin tid å ta frem det barnet.

Ønsker hver og en av dere her inne en jul i lys og kjærlighetens tegn:-)

GOD JUL!!!

Klemmer sendes i alle himmelretninger:-)

Ps: Stikker nok helt sikkert innom her altså;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender mange mange juleklemmer tilbake og til alle andre flotte damer her inne. HA EN GOD OG FREDFULL JUL.

Skrevet

God jul selv!!

Jeg merker at juleferienstemningen har satt seg!! Vi koser oss glugg i hjel, rett og slett. Var på tur til juletreskogen inni landet i går, med lavvo, pølsegrilling, gjemsel mellom juletrærne og saging av eget juletre. Etterpå var vi på den årlige julegrøten hos tanta mi, som har overtatt tradisjonen etter at mormor og morfar gikk bort. Mammas søsken (de er seks stykker...) med barn og barnebarn og mandel og marsipangris. Synd at Karopappa ikke er kommet ennå, vi lengter og han savner oss nå, sier han :)

Her hjemme hos mamma og pappa er ståheien stadig økende. Pappa har funnet frem tøysekassa med løsneser, heksenegler og rare briller. Så her kler de små seg ut og skremmer og skaper seg sammen med morfar. He he, moro for både unge og gamle. Morfar er litt snurt for at jeg ikke har vært innom Standard og kjøpt nye ting til tøysekassa. Den begynner å bli skranten nå etter 12 års tjeneste :)

Jeg har hatt "fri" omtrent i hele dag. Karosnuppa har vært på sykkeltur med onkel og kusine, til biblioteket og båthavna og jeg vet ikke hva... Jeg har hatt med de to største tanteungene på hemmelig julegaveshopping og vært på cafe med venninner og fjortisniesen.

Det er HERLIG med jul! Gleder meg til å hente kjæresten på flyet i morra kveld og gleder meg til julaften og førstedagsbrunsj og alt sammen. Sender dere alle sammen mange gode juleklemmer!!

Vi "snakkes" kanskje igjen før julaften :)

Skrevet

Skulle svare deg før i dag,men så kom det ramlende inn besøk.Å her satt di til ettermiddagen....

Men GOD-JUL til deg å!!!

Her er jeg snart klar for å skrangle meg i seng.Jeg er dødssliten =)

Men lykkelig sliten.Tenk at jeg greide dette i år.Jeg er ferdig med alt,en dag før fristen.Pjuh

Ungene har vært hos ei gammeltante å spist mølje.Jeg holdt meg hjemme.av ulike årsaker..men di er spinnville.Nå vet di at det er like før,hehe.Ei trett lita jente kom sjanglende opp rundt 3 i natt.Da avslørte hun hemmeligheten min.Jeg pleier pynte i hemmelighet.Di skal overraskes når di står opp.I år snuste hun lunta og kom opp.men brillene var ikke på,så hun så vel ikke så mye =)

Jeg gleder meg nå.Har skubba bort ekle greier til over jul.Nå er det ungene som skal få hele meg.Gleder meg til det =))

Ha en koselig feiring.

Å enda en gang,God Jul !!!!

Klemklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...