Gå til innhold

3 dager igjen til jul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner for hver dag som snegler seg forbi at jeg blir mer og mer irritert. Blir rett og slett sur. Får meldinger om jeg har fått, skulle ønske jeg kunne skrive JJJAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

Men nei da!!

Mitt ønske om å få julebebi FØR jul har gått opp i røyk. Jeg har gitt opp. Enda noen dager igjen, men alikevel, nå tror jeg faktisk ikke det skjer. Møkka lei magen, det vonde bekkenet/ ryggen, halsbrann de lux, dovne hender, vonde håndledd, lavt stoffskifte, hovne føtter som shrek, you name it!!!

Ser vi er flere her inne som er mektig lei nå. Jeg er blitt totalt usosial. Har ikke lyst å være med noen, såvidt jeg har lyst på besøk.

Takk og lov for tolmodig mann, og elskverdig familie!!!!!!!!!!!!

Og jenter som er der jeg er:

Meld dere inn i " la oss ikke få julaften " klubben

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du. Helt enig. Jeg har ikke vert så lei før nå, men det som plager meg litt er at alle rundt meg går og "bekymrer" seg for hvordan det skal bli og få en bebi så tett opp under jul... stakkars bebi osv...

Herre gud, jeg skjønner det er sent på året og at det kunne vært bedre planlagt, men sånn er det ikke. Jeg kjener jeg blir litt sint.

Hadde termin 15 des og det skal veldig mye til for at jeg går over til det nye året, men jeg hadde sikkert klart det fint om jeg bare hadde fått fred fra alle som maser rundt meg.

Enig med deg, håper og unngå julaften siden den dagen er så mye styr med fra før sv. Venter i spenning:)

Skrevet

Signerer denne....

Hadde termin 19 desember, fødte 2dager før termin sist...

Jaja da gjør jeg sikkert det denne gangen å, men nei da.

Det jeg faktisk er mest frustrert over er at jeg og hadde sett for meg julaften hjemme med vår nye prinsesse. Men håpet har begynt å gå fra meg nå.

Det værste er ikke å måtte gå over tiden egentlig, men jeg får angst av tanken på å føde på julaften. Jeg overlever det, men huff tenk å ha bursdag på julaften da... Så nå har alle begynt å fleipe med dette, og jeg blir faktisk lei meg og mer og mer irritert...

Jeg får jo ikke gjort noe fra eller til, og det viktigste er jo at alt går bra- men la meg slippe JULAFTEN....

Imorgen kommer familie hitt som skal være hos oss i jula, hadde jo gledet meg som en unge med å sitte klar med babyen og hatt noen herlige dager sammen alle mann...

Enten får jeg føde i løpet av natta så jeg er hjemme til julaften, ellers får det bli etter julaften.

Tvi tvi jenter... Krysser fingrene for oss..

Hvor skal dere føde?

Lykke til.

Skrevet

hei hei !!

har enda en good stund til termin...men jeg leste innlegget ditt og tenkte at jeg er glad jeg har litt igjen.....

men det er bra du legger frustrasjonen din ut her....

jeg har 9 uker igjen til termin og sliter veldig med bekken,halsbrann og dovne armer og ben.....

Jeg var begynt å bli litt redd det var noe galt med meg hihi

men ser jo det her at det er flere som har samme plagene.....

hehe hva skulle vi gjort uten en tålmodig mann og familie...

Føler jeg er amper og sinna hele tiden....noen som kjenner seg igjen her?

Lykke til iallefall og god jul.......

(jeg fikk verdens beste julegave av mamma for snart 19 år siden,min bror ble født kvelden den 24.desember) :)

Skrevet

tenker på det samme.... Har termin om sju dager.....Vil jo være hjemme på julaften.....Men om han bestemmer seg for å komme da, så er han jo selfølgelig like velkommen som han hadde vært en hvilken som helst annen dag...Men håper han har "vett" nok til å komme enten dagen etter eller noe slikt. Bursdag på julaften kan ikke være noe kult. Har hatt en del falske alarmer denne uken så han er vel på vei ganske snart tenker jeg. Lykke til, dere andre.

Skrevet

Kjenner en del av frustrasjonen her og. Selv om jeg bare er i uke 34 og i prinsipp har ca 5 uker igjen nå, så har jeg også fått spørsmål. Slimproppen gikk på torsdag, og fredag hadde jeg rier en stund, men de ga seg. I dag har jeg bare hatt udefinerbart ubehag. Et par ganger om dagen får jeg sms om 'ingen baby?' og jeg har fått 'ordre' om at babyen kan ikke bli født før den og den dato, helst ikke før sånn og sånn pga økonomi (fremtidige bursdagsgaver etc) og arbeidstid til fødehjelpen min med fler. Så her går jeg, og håper jeg kan knipe igjen til etter nyttårsaften så jeg iallefall ikke får baby født på 'feil' side av året med hensyn til alder i klassen på skolen. Det er rart hva man kan prestere å kreve av gravide, men jeg har aldri tenkt på at jeg var slik selv en gang. Eller iallefall delvis slik.

Skrevet

Det verste er ikke å føde på julfaten syns jeg. Ungen må jo ut en dag uansett. Det verste er å evt måtte føde julaften og reise fra de små håpefulle jeg allerede har. Ikke være med å se gnisten i øynene deres av spenning. Evt gi dem fra meg til pass denne dagen her. Kan godt føde på kvelden når vi har gitt dem en koz jul.

Har blitt strippet to ganger, hatt akupunktur for å få ting i gang, hatt sex, osv... INGENTING!!

Eneste jeg har hatt er kynnere, mensmurringer så jeg sitter med håpet... nå?? skjer det noe nå?

he he... må nesten le også. Utrolig hvordan kroppen innstiller seg på fødsel på slutten. Enn blir såå lei at det eneste enn tenker på er å få fødsel overstått å få nyte og se sin egen bebi.

Ver så snill lille vennen i magen.... KOM IDAG!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...