tonebf Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Her pynter jeg og lillegutt, så koselig og se på treet når han har pyntet Jula er jo for unga
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Ja, det skal vi gjøre sammen til tirsdag
mei&mi + marcus :) Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Jepp. Nettopp ferdig å pynte det nå..
* 5 om dagen * Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 ja,her har vi også pyntet treet nå. er jo så koselig. Men lucas på 2 år var ikke så sikker på de kulene,om de var trygge å ta i, han var så forsiktig atte.... men, tror jeg må flytte litt på noen senere,ser ut som klaser her og der...hehe...men flinke har de vært.
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Begge deler :-) Synes magien med å la dem komme ned til pyntet tre er veldig koselig, så det vi gjør er å ta inn treet om kvelden, få satt det i juletrefoten og tatt på lys, glitter og de øverste kulene. Dette er jo uansett noe barna våres er for små til å klare og det er litt kjedelig, så da slipper de den delen. Når morgen kommer på lillejulaften kommerde ned til et glitrende tre og synes det er kjempestas, og så får de pynte hele nedre delen av treet mens vi har på julemusikk etterpå. Synes dette er en perfekt løsning vi, både i pose og i sekk liksom :-)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Nei, ikke enda. Neste år tenker jeg eldste skal være med, da er hun snart 4 år. Nå er hun snart 3, og inne i en sånn "skal bare" og "neiiiii, ikke sååånnn" så tror ikke juletrepynting er tingen akkuart i år....hehe..
Kjærlighet <3 Skrevet 21. desember 2008 #8 Skrevet 21. desember 2008 Vi pynter sammen med ungene ja, men venter til lille julaften :-)
Bøggly Skrevet 21. desember 2008 #9 Skrevet 21. desember 2008 Ja, det gjør far og sønn om kvelden lillejulaften, men jeg pynter ellers (setter fram nisser, legger på duker, finner fram røde lys osv)
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #10 Skrevet 21. desember 2008 Her har ungene pyntet hele treet alene i dag. Bortsett fra lysene og stjerna i toppen:)
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #11 Skrevet 21. desember 2008 jeg og poden på 3.5år har pynta treet idag:) Han syns det er såå moro, koser seg med det!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå