Gå til innhold

Pynter dere treet sammen barna? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her pynter jeg og lillegutt, så koselig og se på treet når han har pyntet :D

Jula er jo for unga :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det skal vi gjøre sammen til tirsdag :)

Skrevet

Jepp. Nettopp ferdig å pynte det nå.. :)

Skrevet

ja,her har vi også pyntet treet nå.

er jo så koselig.

Men lucas på 2 år var ikke så sikker på de kulene,om de var trygge å ta i, han var så forsiktig atte....

men, tror jeg må flytte litt på noen senere,ser ut som klaser her og der...hehe...men flinke har de vært.

Skrevet

Begge deler :-)

Synes magien med å la dem komme ned til pyntet tre er veldig koselig, så det vi gjør er å ta inn treet om kvelden, få satt det i juletrefoten og tatt på lys, glitter og de øverste kulene. Dette er jo uansett noe barna våres er for små til å klare og det er litt kjedelig, så da slipper de den delen. Når morgen kommer på lillejulaften kommerde ned til et glitrende tre og synes det er kjempestas, og så får de pynte hele nedre delen av treet mens vi har på julemusikk etterpå. Synes dette er en perfekt løsning vi, både i pose og i sekk liksom :-)

Skrevet

Nei, ikke enda. Neste år tenker jeg eldste skal være med, da er hun snart 4 år. Nå er hun snart 3, og inne i en sånn "skal bare" og "neiiiii, ikke sååånnn" så tror ikke juletrepynting er tingen akkuart i år....hehe..

Skrevet

Vi pynter sammen med ungene ja, men venter til lille julaften :-)

Skrevet

Ja, det gjør far og sønn om kvelden lillejulaften, men jeg pynter ellers (setter fram nisser, legger på duker, finner fram røde lys osv)

Skrevet

Her har ungene pyntet hele treet alene i dag. Bortsett fra lysene og stjerna i toppen:)

Skrevet

jeg og poden på 3.5år har pynta treet idag:)

Han syns det er såå moro, koser seg med det!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...