mei&mi + marcus :) Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Den gikk ut 9 oktober.. Går det fortsatt an å spise den mon tro? Spennende spørsmål..
i kvitt og svart for alltid <3 Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 jeg har ikke ville spist den...
Sara Rompompei Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Slike produkter er det helt trygt å spise. Det eneste som skjer er at det muligens vil harskne. Men det vil du jo lukte. Så om det ser greit ut, og likter ok, så er det helt trygt å spise det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå