Gå til innhold

Jeg er gravid. :)


Lovehearts

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

litt i sjokk enda, har ikke helt gått opp for meg. Har du vært inne på babyverden og sett på termin kalkulatoren? da kan du se at hjerte til babyen vår begynner å slå 26 des. osv...... veldig spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Er litt usikker på hva som blir termin, men lander vel på 25 eller 26 jeg også. Fremdeles litt i sjokk, og klarer ikke helt å tro at jeg virkelig er gravid. Men hadde en helt klar positiv test, og kjenner meg ganske gravid allerede. Blir spennende å følge med dere andre også fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye. Jeg har akkurat fått positivt på 2 tester. Termin mellom 27- 29 aug. Litt panikk, men det var jo planlagt. Veldig klar for alle som sitter på gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Fikk positiv test på julaften eg :-) Årets julepresang kan ein jo sei... Termin 26 august eg og, iallefall foreløpig, har ikkje vert til jordmor enda... Stort sett i fin form og krysser fingrer for at dette skal gå bra , tidlig enda så eg tar alt med forbehold. Har hatt SA tidligere.... Nervøs men glad :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og fikk positiv test på juleaften :) Ble veldig overasket siden det ikke var planlagt riktig enda... :) Men vi ble raskt fortrolig med tanken, og gleder oss masse til 30 august :)

Finnes det noen tall på hvor mange som får SA? Det skrives endel om det, men jeg aner liksom ikke hvor ofte det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om det er noen tall på det.jeg hadde en sa i Juni. Er heldigvis gravid igjen nå med nr 2. :) bare håper babyen klorer seg fast denne gangen. mast i 5 uke forrige gang så er komt lenger enn det nå.(6,4) krysser fingrene. Har fått influensa og streptokokker i halsen. kjempe kjedelig. Har vond mage hele tiden og,akkurat som når du er super nervøs, bare magen min er slik hele tiden.: / krysser fingrene for dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da.. :( Får håpe du blir raskt bra :) Har hatt litt vond mage jeg og.. veksler mellom hard og løs. Er ikke no gøy :S

Kryssere fingrene for dere og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!:) Testet oxo juleaften, og antatt termin blir rundt 26.-27. Gleder meg masse, men litt redd for å glede meg for mye så tidlig også.

Var så mye greiere sist da jeg ikke ante noe om graviditet før uke 11 liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy:) Veldig fin julepresang syntes jeg :) Litt redd for å glede meg jeg og.. Hørtes ganske greit ut å finne det ut i uke 11 :) Men jeg skal ikke klage, mange som prøver lenge før det går. Vi rakk aldri prøve vi ;) Hadde en plan om å prøve til sommeren, men nå blir det baby til sommeren i stede :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test bitte lille juleaften vi da, og den var positiv. Etter første ul på volvat, ble den anntatte terminen satt til 27 august:) Gleder oss kjempe masse, men prøver samtidig å ta det litt pent, i og med at det er litt tidlig enda!!

 

Mamma109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...