Gjest Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Hm, veldig forvirret. Tok en test for moro skyld, fikk mensen i går, men det kom opp en svak skyggestrek før 5min var gått. Nå er den lyserosa - men 10 min siden jeg tok den. Har lagt ut bilder på profilen min, de tok jeg ikke mange minuttene etter at testen var tatt.. Er det en skygge der? DIgitalkamera er vel på 4megapixel - så ble ikke de beste bildene..
Pulverpadda Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 oi, ja den var svak.... har ikke noe erfaring med disse testene, men det sies jo at uansett om streken er svak, er det to streker så er den positiv.... kanskje du skal ta en til i morra tidlig osgå
Snabeltann Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Det er definitivt en strek der. De skyggestrekene jeg har fått har ikke vært synlig på bilder. (har prøvd) Denne ser sterkere ut. Er det "skikkelig" mensen du har fått, eller er det bare litt blod? Enten er du gravid, ellers er det en kjemisk.. Du ser hvertfall ikke syner
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Hvor i bloggen er bildene? Har selv testet svakt positivt så hadde vært greit å sett
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Emmely rose: har du vært gravid når du har hatt skyggestreker?? jeg har selv tatt 3tester nå med skyggestreker.. CB- tester 5,4 og 3 dager før IKM.. skal ta en CB digital i morgen 1dag før IKM så får se hva som kommer opp da, men har bare skyggestreker, men jeg ser de jo, hvis jeg gransker testene, de andre jeg har tatt tidligere når jeg ikke har vært gravid har det ikke vært muulig å se noe som helst aaning enda jeg har gransket de.. hva tror du?? De er så svake at det ikke er mulig å se på bilde, i allefall ikke med mobil kameraet..
Prinsen & spiren Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Den er positiv den der.. slik var mine også.. Tatt bare en eller flere?
Pulverpadda Skrevet 21. desember 2008 #8 Skrevet 21. desember 2008 men hvordan ser en test med en skyggestrek ut da???
Snabeltann Skrevet 21. desember 2008 #9 Skrevet 21. desember 2008 jeg definerer en skyggestrek som en helt fargeløs/grå strek, som om du ikke kan es forskjell om det er en "Bulk" i testen eller om det er en grå skyggestrek lissom.. jeg er testomaaan, og har ikke vært gravid noen av gangene jeg har fått slike. Det har skjedd to ganger med vanlige billgtester og en gang med de supersensetive babyornot -testene. (som slår ut på 10 ml) Den ene gangen ble det en så tynn strek at den nesten ikke synes, men den hadde klar farge. Og synonomt med alle: De kommer ETTEr at tiden har gått ut og "tørket" inn. (ca 15 min) Og dette er for svakt til å synes på bilde! SÅ : min definisjon av en positiv strek er at den må være bred (ikke så tynn at du nesten ikke ser den) men gjerne så svak den bare vil, bare den har en viss farge, slik at man kan se den på bilde sånn som denne! en positiv meeeeget svak test og så mensen kan jo også bety kjemisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå