Gå til innhold

www.oversiktrip.piczo.com en side de fleste burde ta seg en tur på

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.oversiktrip.piczo.com

har vært inne på alle de sidene nå..Skal si det er mange sjebner der ute vi ikke tenker så mye på...

Her sitter vi å krangler om, mann som er utro, svigers vi hater, reimadresser som er best osv... nei bruk heller tnkene på noe mere fornuftig..

Få en oppvekker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må jeg si, skammer meg litt nå. Mye vi tar som en selvfølge i livet.Skal nyte hver dag som om det var den siste, syns utrolig synd på folk som opplever sånne dødsfall som kommer fra klar himmel.

sender mange tanker til de familiene.

Skrevet

For en trist og viktig side. Håper alle tar en titt og tenker over hvor heldige man egentlig er.

Skrevet

Helt enig.Satt i noen timer og var inne å leste på de sidene + mange andre sider.Kjempetragisk hva mange har opplevd.

Hilsen HI

Skrevet

Det er flere mennesker som er døde enn det er som lever, så dette er jo noe vi alle kan ofre en tanke.

Alle skal dø en dag. Du som leser dette skal dø. Så tenk over evigheten og hvor du vil tilbringe den.

Skrevet

Ting kan gå fortere enn man aner.

I sommer var vi i navnfest og bestemoren til typen koste seg, hadde det fint med alle sine kjære rundt seg av alle unger, barnebarn og sitt første oldebarn. Vi kjørte henne hjem kl 21 på kvelden og sa. Vi sees i morgen, vi kommer opp på kaffe før jeg tar toget hjem....

Den kaffekoppen fikk vi aldri tatt sammen :o(((

På morgene fikk vi beskjed at hun var død.

Så den opplevelsen der er ikke grei.

Skrevet

Jeg var alvorlig syk da jeg var 19 og lå i koma. Hørte at legene sa til mamma og pappa at de måtte forberede seg på det verste, og at jeg muligens aldri kom til å våkne. Man vet aldri om man kommer til å leve i morgen, så hvorfor bruke tiden på uviktige krangler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...