Gå til innhold

Når slo testen ut hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4+5 i dag viss jeg er gravid, men testen har ikke vært positiv enda. Kan det gå lang tid før testen slår ut? Er 5 dager på overtid nå, og humøret svinger som en berg og dalbane. Faktisk slitsomt å gå og lure på om en er gravid og jeg håper virkelig jeg er det!

Hvor lang tid har det tatt før dere har fått positiv test?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nummer en husker jeg ikke når jeg testet, men det var etter ikm.

Nummer to, neg test på ikm. pos 5 dager senere

Nummer tre, pos test 3 dager før ikm

Nummer 4, pos test ca på ikm. (litt usikker på ikm..)

Skrevet

nr 1 pos test litt før ikm

nr2 pos uke 4/ikm

nr3 pos uke 6+2!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg var 4 dager på overtid å den slo ut. skulle hatt mens 10 des og tok testen søndag 14 å da var jeg gravid:D

Med lillegutt tok jeg ikke testen før nesten 3-4 uker etter jeg venta mens.. hehe.. hadde ganske ureglm mens så trodde den skulle komme men der tok jeg feil:D

Skrevet

Forrige gang ble ikke testen positiv før jeg var nesten 7 uker på vei. Nå er jeg én uke etter IKM, og testene er nok en gang blendahvite enn så lenge. Men - de kan altså bli positive om en uke likevel.. HAr også ei venninne som testet positivt først etter 7 uker.

Skrevet

Med første testet jeg neg 5 men pos 10 dager etter ikm. Nå pos ca 3 dager etter ikm

Skrevet

I den første graviditeten min slo ikke testene positivt ut før jeg var to uker over tida. Tok tre stykker....

Denne gangen var den første testen veldig uklar. Den tok jeg dagen etter at jeg skulle hatt mens. Men den andre, som jeg tok i dag, en uke etter forventa mens, var veldig tydelig. Det har endel å si når på døgnet du tar den, og om du drikker mye væske, tror jeg. Jo mer du drikker, jo mer utvannet er urinen, og jo mindre hormoner å måle.

Skrevet

Nr 1: Negativ hos legen på IKM dagen, svakt positiv på kvelden 4-5 dager etterpå, tok en til etterpå, den var negativ. Fødte på termin, så var så langt på vei som jeg trodde.

Nr 2: Fikk ultrasvak positiv test 1 dag før IKM, var så vidt jeg kunne se den ekstra streken, litt sterkere dagen etter.

Nr 3: Negativ test 3-4 dager før tatt på morgenurin, svak, svak, svak positiv på morningen 1-2 dager før IKM.

Nr 4: Tydelig positiv tatt på kvelden 4 dager før IKM, sterkt positiv tatt på morningen på IKM dagen.

Skrevet

Med førstemann, husker ikke.

Nå ca 4 dager før IKM. Med clearblue digital.

Skrevet

Jeg har alltid fått positiv test før ikm. Testet positiv idag med ettermiddagsurin ca 2 dager før ikm. Klar og tydelig strek. Forrige gang testet jeg 3 dager før ikm, og en gang fikk jeg 5 dager før ikm hehe. Men så er det jo noen som ikke tester positivt før etter ikm, vi er alle forskjellig.

jeg er gravid og 3+4 idag :-)

Skrevet

Nå fikk jeg svak - men sikker - strek 15 dager over ikm.

Det tok veldig lang tid før jeg fikk positive tester ved de to forrige graviditetene også :)

Skrevet

nr1: testet neg hos lege i uke 6 og positivt hos lege uke 8

nå: testet neg i 6. uke og positiv uke 7+0:)

Skrevet

Nr 1 : 3+6

Nr 2 : 3+6

Har ikm mens idag, har allerede tatt 4 tester :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...