Gå til innhold

Lite aktivitet her inne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som synes det?? var en del her inne sist jeg var gravid 1,5 år siden ca. Synes det var mye mer aktivitet her inne da.. har ikke vært her inne så mye denne gangen... men det virker som det er mye mer stille her nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har vært veldig stille her nå siste 1-2 ukene. Men det er mere liv her til vanlig da:-) Regner med at de fleste har det travelt nå før jul.

Litt kjedelig da, siden jeg ikke klarer så mye vasking, så bruker jeg endel tid på nett nå.

Skrevet

Ja det kan nok ha no med det og gjøre=o) får håpe det tar seg opp over jul!

Skrevet

det har blitt dårligere og dårligere med årene.. for 4 år siden, da var det HELT annerledes. nå er det bare litt aktivitet nå og da føler jeg

Skrevet

tror kansje ganske mange er på dib!

Skrevet

Da jeg var her for 3 år siden var det også masse masse aktivitet hele tida. Men nå virker det ganske dødt altså.. synd.

Skrevet

Det er ganske lite aktivitet her inne for tiden ja... Merker det godt.. or 4 år siden fikk jeg ei jente og da var full trafikk her inne. Når jeg gikk med gutten min som er 2.5 år nå var det også en del, men ikke fullt like mye som føste gang jeg gikk gravid. Fra i fjor rundt jul til nå i ug når jeg gikk gravid med Aileen var det mer liv enn nå. Men langt fra sånn som det har vært.. Så det virker på meg som at det bare dabber mer og mer av...

Mange er nok på DiB ja, som en annen sier :-)

Skrevet

Det er jo litt synd da :(

Skrevet

Veldig stille her i forhold til åssen det var for 3 år siden hvertfall! Nå er det jo ingen morsomme tråder her eller noe lenger, og lager man en er det ingen som gidder svare har jeg inntrykk av. Kanskje bim har blitt for seriøst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...