mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 I dag snur solen!!! Nå blir det bare lysere og lysere:-) Dette er vel årets korteste dag...... Mens heretter blir det lengre og lengre dager, og før vi vet ordet av det sitter vi å dingler på en brygge med et glass hvitvin i hånden:-) Jeg kan nesten ikke vente..... Fortsatt god førjulstid.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Takk det samme:-) Jeg gleder meg også til lysere dager og solvarme kvelder!!! Er liksom ikke laget for kulde og vinter denne jenta her! Men heldigvis er det mest kos og harmoni disse dagene. Nå har vi akkurat hatt middagsgjester på skinkesteik og det var nydelig. Og duften minner om jul. Med smågjester som har vært her og malt juletrepynt og en rask shoppingtur med femtisen, så har dagen flydd avsted. Nå vurderer vi kino ikveld vi to store, men så frister jo varmen hjemme også da, så vi får vurdere litt til. Har veldig lyst til å se Max Manus!!!
Gjest Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Gleder meg vilt !!! Jeg er så trett og sliten under mørketia jeg,at lysere dager er velkommen. Men først skal jeg kose meg gjennom disse fridagene og bare nyte alt så godt jeg kan. Nå er jeg klar for feiring.Har småpjusk igjen,og så skal bikkja bades og pusses ;o) Men da altså,da er det jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå