Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 hadde besøk av bestevenninden min i går, hun bor langt vekke så va førstegangen hun møtte samboeren min. spiste middag å drakk å koste oss.... så ble det mer drikking å plutselig begynner venninden min å slå typen min med flat hånd i fjeset... han sa flere ganger nå e det nok, å han ble skjikkeli irritert... å etter hun hadde gjort det ca 10ganger tok han tak å i hun å slengte hun bort over gulvet.... men ikke det som va det verste at de oppførte seg sånn men da jeg våknet i dag tidli lå de på samme sofa å sov, hun lå i undertøy å han va fullt påkledd, de sier at ikke noe har skjedd å igrunn tror jeg dem men likevell har jeg helt vondt i magen
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Litt ustabil venninne eller? Og glemsk samboer?
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Høres ut som litt av et kaos ja. Ikke hadde jeg gått å lagt meg uten sambo, men ok..
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 hehe og du kastet henne ikke ut i går kveld fordi?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 og dere hadde bare drukket vanlig alkohol??? Meget merklig oppførsel for min oppfatning av virkligheten iallefall...
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Kjære vene for noen folk! Hadde buntet dem begge sammen, satt på en rød sløyfe og sendt dem til Nordpolen med God Jul lapp på!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #8 Skrevet 21. desember 2008 Hun kjente han vel fra før av da kanskje? og var sint på han for ett eller annet fordi hun slo han sånn?.. De har sikkert vært til sengs før spør d meg -)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #9 Skrevet 21. desember 2008 Hmmm...tror ikke jeg hadde klart å godta den unnskyldningen helt nei!!! Og hva har hun sagt var grunnen til at hun slo ham? Kjip situasjon ja!! Venninna er kansje ikke så god venninne alikevell?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #10 Skrevet 21. desember 2008 Hahahahahahahaha utrolig festlig! Hva er det for slags folk som henger på dette forumet?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå