Gå til innhold

Ang. juletradisjoner. Når pynter dere treet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var liten pyntet vi lille julaften. Nå har jeg lyst å pynte det tidligere. Hva er vanlig i det norske land?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi kjøpte tre i dag og skal pynte det lille juleaften..sånn vi gjorde det da vi var små..

Skrevet

Vi pynter det lille julaften!

Skrevet

Vi pynter på lillejulaften.

Og når treet er ferdig setter vi oss og spiser risengrynsgrøt.

Og når småen har lagt seg koser vi oss med nightmare before christmas :-)) *glede seg masse*

Skrevet

vi skal pynte treet her i morgen og hos mormor skal vi pynte lille julaften. Gjort det siste årene og små nissene syns dette er stor stas:)

Skrevet

Pynter på Lillejulaften

Skrevet

Når jeg var liten pynta vi alltid på lille julaften, det er liksom tradisjonen her i huset =)

Men ettersom vi reiser bort noen juler, og da drar vi jo så tidlig som mulig, så kommer treet opp noen dager før vi reiser. I fjor dro jeg og ungene allerede fredagen før jul og da pynta jeg det ferdig 2 dager før det igjen.

De årene vi feirer hjemme, pynter vi ikke før lille julaften.......

Skrevet

Fra jeg var barn ble det pyntet lillejulaften. Barna skal ikke se det før julaften.

Men det tar noen timer å pynte det slik jeg vil ha det. Og jeg er lei av å være trøtt julaften, så pynter siste helgen i advent da.

Så treet står her nå, med lys og pynt og alle gavene under:)

Skrevet

Vi har pyntet i dag:) Liker å ha treet lenge så derfor siste helgen i advent her også

Skrevet

Her pynter vi det på lillejulaften etter at barna er lagt seg.

Da koser jeg og samboer oss med likør,pynter treet og ser grevinnen og hovmesteren.

Skrevet

Lille julaften! Tradisjon hjemmefra og koselig!

Skrevet

tradisjonen hjemmefra er lillejulaften, men i år lager jeg egne tradisjoner, så pyntet det sist helg :D

Skrevet

Pynter lille julaften sammen med guttongen på 6 år. Han fikk være med i fjor å pynte og det var SÅ stas!!! Så da må han få lov i år også. Ikke alltifd jeg er enig i hvor pynten skal henge, men stort sett blir vi enig. OG jeg syns det er koselig med et tre som er pyntet av ivrige barnefingre! Masse forskjellig pynt har vi, noe gammelt, og noe nytt. Noe laget av meg som barn, noe laget av storesøstrene og noe av guttongen. Blir så flott atte!

Skrevet

vi pynter alltid lillejulaften..Men i år ble det i dag=) Gubben jobber 13 timer i morgen og 9 timer på lillejulaften,så da vasker vi og bytter på sengene lille julaften bare i år... Er sliten,11 dager til termin så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...