KarLuc +1? Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 kom tr.... 4 dager over ikm.......... bale.... syntes eg hadde lange nok sykluser fra før, uten å måtte plusse på 4 dager.. hallo, det blir jo 36 dager :-o jaja... rar denne kroppen
*Mo9cA* Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Jeg vet det er en mager trøst, men det som har holdt meg oppe nå er at jeg kan kose meg med det jeg vil i jula:-) Vil jeg ta men en fest så kan jeg det, vin og bailey`s er jo godt og for ikke å snakke om FENALÅR:-)) Vi må bare fokusere på det lille som er positivt ved å ikke være gravid. Snart kommer januar og det nye året og da er det vår tur:-)) Trøsteklem fra
KarLuc +1? Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2008 ja, det har du rett i Mo9cA... Gleder meg masse til julepub og alt som er.... så får se... lurer nesten på å la babyplanene ligge på vent litt... er ikke helt sikker...... men blir så tussete av denne prøvingen... skal ihvertfall bare nyte jule og nyttårstiden med jenta vår, og ikke engang tenke på når el er og sånn........ tar det som det kommer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå