Eso Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Hvor lenge kan nman gå med 2-3 cm åpning før det skjer noe? Blei skjekka på fredag, og hadde da 2-3 cm åpning, var helt utflata og veldig moden.. Slimproppen har også gått... Har ikke rier, men ganske mye kynnere.. Noen som har erfaring? Vet det er veldig individuelt, men hadde vært moro hvis noen hadde erfaring..
¤mamma¤ Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Venninnen min hadde akkurat det samme og gikk 4 uker med det. (Vet ikke om slimproppen hadde gått, men hun var like åpen, utflatet og moden).
Eso Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2008 Æsj! Med termin i dag, så hadde jeg håpa at det kunne skjedd noe snart... 4 uker skal jeg jo uansett ikke gå! =)
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Sist hadde jeg 2-3cm åpning fra uke 32, til jeg fødte i uke 36. Men da holdt jeg meg i ro, lå mye etc.... samme kveld som jeg gikk meg en tur kom tøtta i full fart Så siden du er kommet såpass langt så får du gå deg en tur og ta litt tøy og bøy så er det vel igang snart!! Lykketil:)
Plutselig_gravid Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Da er jo tiden inne for å teste ut alt som er av kjerringråd for å sette i gang fødselen.. (Så lenge termin er rundt hjøret såklart) :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå