frøydis m/ 4 Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 I dag har vi vært på skogstur og funnet juletre. Det blir vanskeligere for hvert år fordi nå er det en stund siden vi har fått plantet nye graner. Men vi klarte det i år også! Fin tur i øsende, pøsende regnvær med 4 unger, bikkja, meg og mannen. Minsten satt i meisen hos søstrene sine og jodlet, Storebror fikk hogge treet og vi koste oss. Vel hjemme igjen varma vi oss med gløgg og peppernøtter. En fin adventssøndag med andre ord.
dritgrei hei hei! Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 så fantastisk! det hørtes ut som en nydelig adventssøndag! Jeg syns adventstida går så fort hele tida.... Jeg rekker ikke å kose meg så mye som jeg vil, men nå skal det sies av halve adventstida har vært sykdom så da er det vel derfor... Jeg er nok en gang både imponert og frydefull i hodet når jeg tenker på hva dere får til av koselige ting i deres familie! Dere er flinke! ha en god adventstid videre!!! god klem fra
Sara Rompompei Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Så koselilg det må være å gå på juletrejakt. Ikke like idyllisk å sloss om det fineste på Plantasjen hehe Regn er liksom ikke helt advent, men det er det jo lite å få gjort noe med. 1. og 2. lys er det lett å tenne i adventstaken. 3. lys blir tent noen ganger. Mens 4. lyset så og si aldri blir tent. Snodig det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå