Gå til innhold

Plutselig er han så stille...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår og idag har jeg kjent så lite bevegelser inne i magen.

Ligger han bare andre veien og sparker innover tro?

Har morkaken foran, men har kjent liv hver dag siden uke 17.

Er nå i uke 21.

Blir jo nervevrak av mindre, helt sikkert uten grunn. Kan noen berolige meg litt? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt...

Er det ingen som har erfaringer med dette?

Bør jeg ringe jordmor imorgen?

Skrevet

Hei:) mine erfaringer med dette, er at jeg stresset ofte med dette da jeg gikk med nr to. Var hele tiden nervøs for dette med liv i magen, babyen min kunne ha aktive perioder, for så å være stille i dagesvis, der jeg nermest ikke fikk respons, selv om jeg dyttet i magen og styrte på..

Husker at jeg lå hver eneste kveld og dyttet på magen, fordi jeg var bekymret. Men det er absolutt helt greit å ringe til jm og ta en prat. De aller fleste jm har en policy på å ta engstelige gravide på alvor. Så om du har lyst å ringe jm, gjør du det. Du forstyrrer de ikke, de er på jobb og jobben deres er blandt annet å snakke med bekymrede gravide.

Du er såpass tidlig på vei enda at babyen har god plass inni der, så er jo ikke kjempe rart om du ikke kjenner den så godt enda. Mener det er i uke 28 man skal kjenne noe hver dag. Men siden du har kjent daglig i flere uker, skjønner jeg kjempe godt at du blir engstelig (er sånn selv)

Skrevet

Tuuusentakk for svar! :-)

Bevegelsene har tatt seg opp litt nå. Og siden jeg kjenner etter hele tiden nå virker det som en evighet mellom hver 'dytt' :-)

Er en MESTER på å bekymre meg! Men kanskje jeg tar en telefon til JM uansett imorgen bare for å bekrefte at det er normalt. Så jeg kan slappe helt av ihvertfall en stund! :-P

Men da har det skjedd med deg og at bebbis har tatt det litt rolig noen dager. Det er godt å vite at det er fler som har opplevd det!

Igjen, tusentakk for svar!

Skrevet

Skjønner hva du mener! Er bare å ringe syns jeg. Bedre enn at du skal gå å stresse med det. Har i tillegg hørt noe med at bebisen rører seg mer når mor er helt avsappa og....., er ikke helt sikker, men virker sånn for min del hvertfall =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...