*SmurfeMamma* Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 ååååhhh... nå er jeg blitt så gira på å få en posetiv test... IKM er i dag, testet til morgene, men den var totalt blenda hvit!!!!! æsj! men tr har iallefall ikke kommet, så da er det vel fortsatt et lite håp... testet jo ikke posetivt med sønnen min før jeg var tre dager over IKM... hadde IKM på fredag, negativ test på lørdag morgen, så posetiv på mandag ettermiddag.... så jeg krysser fingrene og håper på det beste:)
Pulverpadda Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 samma her, er 3 dager over IKM og jeg gaaaal.... vil vite det NÅ!!!
*SmurfeMamma* Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2008 ja det er helt forferdelig denne ventingen, selv om det er utrolig spennende også da.. men det skulle vært sånn at på IKM fikk mann ALLTID det rette svaret på egn graviditetstest... hehe;) har du testet noe da? burde jo snart få posetiv test du da...
chiquetita Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Jeg hadde ikm onsdag og fremdeles neg i går... Tenker nesten ikke på annet! Har lest om flere her inne som har gått optil 10 dager etter ikm før testen var positiv, så ikke mist trua enda!
*SmurfeMamma* Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2008 huff nei... vi får holde motet oppe til det motsatte er bevist... tihi;)
Pulverpadda Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 negativt hos meg, men jeg testet med billig-tester sine da, og jeg vet ikke helt om jeg stoler på de, har hørt så mye forskjellig. Tror jeg skal kjøpe en ordentlig CB eller QR til mandag og teste på tirsdag hvis mensen ikke har kommet
*SmurfeMamma* Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2008 tester med billigtester jeg også... men skal kjøpe en QR eller CB som jeg kan ta julaften viss ikke tr har meldt sin annkomst innen den tid....
*Mo9cA* Skrevet 21. desember 2008 #8 Skrevet 21. desember 2008 Hei. Prøv å ha is i magen og vant noen dager med å teste igjen. Jeg fikk ikke positive tester før 4 dager over IKM og nå i det siste har jo det vært maaange her inne som har testet veldig sent positivt. Håpet er aldri helt ute før TR kommer :-)) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå