Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 http://smp.no/article/20081221/NYHETER/559793089/1002/NYHETER Noe jeg ikke helt skjøønte var moren fant babyen under vann? fant?
Sunshine med småtroll:) Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 syns hu virker uansvarlig jeg. Du går ikke ifra barnet ditt mens h*n bader. Småen sitter selv og er ganske stødig (8mnd) men jeg sitter v siden av han hele tiden og passer på.Dette er jo en 3mnd gammel baby..nei pokker..jeg og samboer ble paff da vi leste det
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Hvor står det at hun har gått fra babyen da? Kan hende søsknene ville bade babyen, og henta babyen og tappet i badekaret, uten at mammaen merket det. Skal ikke mange minuttene til for at noe sånt kunne skjedd. Kanskje mammaen trodde de alle lå og sov trygt i sengene sine. Tenk heller for et sjokk den stakkars mammaen fikk! Håper det går bra med dem!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Søsknene til denne babyen er ikke særlig gamle. Jeg tipper eldstemann er rundt 10 år. Jeg hadde aldri latt min tiåring badet babyen på 3 mnd... Uhell var det nok sikkert, men denne mora er ikke akkurat kjent for ta så godt vare på barna sine. Kjenner dem ikke personig, men kjenner til dem gjennom jobben. Har vert en del familietrøbbel o.l. der i gården kan du si.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Det var nok ikke planlagt at søskene skulle bade babyen, om det var slik det foregikk da. Du har ingen grunn til å si at dette var utforsvarlig av moren, for hendelsesforløpet er helt uklart. Tenk deg om før du anklager folk uten å vite noe. Kan hende at noen av de andre barna hadde badet, og vannet drev å rente ut, så hadde det ene barnet babyen oppi, for alt du vet.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Vet fra sikre kilder at mora var ute og tok seg en røyk og skravla i telefonen.Tragisk....
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Har ingen god kommentar til dette. Bare WTF???
† I Jesu Navn † Skrevet 21. desember 2008 #9 Skrevet 21. desember 2008 Er det ikke helt uforsvarlig å spekulere i en så alvorlig sak. Hvis moren, faren, tante eller onkel er her inne vil jeg fortelle at jeg ber for dere og tanker på dere og jeg håper av hele mitt hjerte at dette går bra og at den lille ikke får varige men. Ta godt vare på hverandre i prosessen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå