Gå til innhold

Alternativ barnemusikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo le litt fordi poden i huset her liker Jokke og Valentinerne og Raga Rockers,men synes liksom ikke tekstene samenfaller med den pedagogiske linjen jeg prøver å kjøre:) Samtidig så har (skrekk og gru) Rap og hiphopp blitt den nye greia på skolen,og da må jeg jo inrømme at Raga og Jokke ikke er så ille likevel:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rock fra -70 tallet er slagere her og Odd Nordstoga!

Skrevet

Hehe, nå er jo min lille bare 7 mnd da, men hvis jeg får velge så vokser hun myyyye heller opp med å høre på sånne Verdiløse Menn som Ole&Ali enn YoBitchMothaFuckasInDaHood..

Fornuftig pode du har! ;)

Skrevet

Må si meg enig i at poden din høres ut som en meget fornuftig liten herremann. Ikke noe i veien med litt god gammeldags sosialrealisme a'la Jokke i tidlig alder ;)

Min foretrekker Dumdum og Springsteen, hater Mozart (der feilet mor stort som aldri spilte det for den gravide magen sin...), men har ikke prøvd hiphop ennå. Så vondt vil jeg ikke meg selv at jeg risikerer å lære ham til å like det....

• 3 uker senere...
Skrevet

min 3 uker gamle datter roer seg når jeg setter på Dj Ironic-stay with me (som er mammaen sin favorittsang) =) spilte den masse( og andre slike sanger) under graviditeten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...