MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Jeg er så trøtt=( er i uke 16 og har ikke gjort annet enn å spise og sove,,klarer ikke og har ikke energi til å være sosial med folk. Jeg er sykemeldt og har en følelse av at jeg forblir det ut svangerskapet. Jeg har vondt i korsryggen og nedover i rumpa på en måte,,og en del nederst i magen...og kan gå kanskje ti min ute før jeg må sitte fordi det gjør vondt. Jeg sover flere timer enn jeg er våken.Og det blir slik...stå opp og spise fokost osv..og etter to timer er jeg trøtt og trenger en lur igjen...så står jeg opp og er våken i noen timer og må sove mer...for et liv! Noen flere som har det slik? Jeg har tatt masse blodprøver og legen sier jeg har ingen jernmangel elelr vitamin mangel på noen måte...skal det ikke være slutt på trøttheten nå da?
Kamomilla:-) Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Hei! Jeg har det akkurat slik som deg. La inn et innlegg på skravle i går om det samme....føler meg konstant trøtt og energiløs og bare det å forberede til jul har vært et slit! HAr null sosialt liv lenger, og legger meg senest 21 - da er jeg så trøtt at det svir i øynene og verker i kroppen. Har vært sånn fra før jeg testet positivt og hadde virkelig håpet at det skulle gå over rundt uke 12. Derfor er det litt deprimerende og frustrerede at det ikke gjorde det (er snart 15 uker nå). Jern og blodprosent er bra, så da er det ihvertfall ikke det som er årsaken. Vi får tro det snart går over!!! God jul
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har perioder hvor jeg er så innmari trøtt, men det kan jo komme av at jeg sover ganske dårlig de fleste netter... Men jeg var så trøtt som du beskriver tidligere i svangerskapet ja. (nå er jeg i uke 26) Tror ikke det er så uvanlig, kroppen går jo gjennom en stor forandring, og du har et liv inni deg som "stjeler" av dine lager av alt - man blir sliten :-) Jeg kan ikke love deg at det blir bedre, men for min del har det iallfall blitt det. Jeg har bekkenløsning, så jeg sliter med litt av det samme som deg når det gjelder å gå turer etc. Sliter også med søvnen pga det, men den overveldende trøttheten har i all hovedsak gitt seg, kommer som sagt bare i perioder. Så jeg *håper* iallfall at det vil gjelde for deg og dere også ! God jul, forresten ! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå