Gå til innhold

Jeg er blitt syk :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt feber, vondt i kroppen og ikke minst en veldig sår hals, hoster så det røsker i lungene og syns litt synd på meg selv egentlig. Har masse planer disse dagene, så må bare late som jeg er frisk. Men det jeg er redd for er at halsen skal bli verre, også får jeg kanskje ikke i meg julemiddag..krise! he he..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg!

Jeg begynte å hoste noe jævlig i går. For 5 minutt siden så hostet jeg så mye at hele middagen kom opp igjen. Sikkert litt av frokosten og! Sliten nå:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...