1prinsesse+1i magen Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Har litt feber, vondt i kroppen og ikke minst en veldig sår hals, hoster så det røsker i lungene og syns litt synd på meg selv egentlig. Har masse planer disse dagene, så må bare late som jeg er frisk. Men det jeg er redd for er at halsen skal bli verre, også får jeg kanskje ikke i meg julemiddag..krise! he he..
NoDoubt Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Føler med deg! Jeg begynte å hoste noe jævlig i går. For 5 minutt siden så hostet jeg så mye at hele middagen kom opp igjen. Sikkert litt av frokosten og! Sliten nå:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå