Gå til innhold

dere som har vært på UL i ca uke 8-9, det ble tatt utvendig ul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er jo det jeg satser på.babyen er vel såpass stor da at man kan foreta en utvendig ul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ultralyd i uke 9 og det var innvendig. Nurket er jo fortsatt veldig lite så er visst best innvendig siden man da får et bedre bilde. Det er ikke skadelig for babyen. Veldig gøy. Både hjertebank og veiving med armene :)

Skrevet

Jeg tok utvendig, men det var fordi de ikke hadde sånn til å ta innvendig med... Kunne jeg valgt, ville jeg tatt innvendig. Tror man ser mer da... :)

Skrevet

Innvendig.

Er det som er vanligst fram til ca uke 12. Særlig hvis du er førstegangs (har du vært gravid tidligere, vokser livmora ofte litt raskere over bekkenbenet).

Skrevet

Jeg tok innvendig da jeg var 9+5. Ser mer da. Men har hørt om folk som har tatt utvendig i uke 6 og sett et bankende hjerte da også.

Skrevet

Innvendig i uke 9 her og. Tror etter uke 12 som livmoren kommer opp over skambeinet, er det enklere å se med utvendig.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Utvendig uke 7....Ønsket ikke innvendig

Skrevet

Jeg var på tidlig ul i uke 10+2 og da mente legen at det var for tidlig til å ta utvendig ul, så jeg tok innvendig. Kjempe moro å se. Man får se mye mer med innevendig enn utvendig ul såpass tidlig i svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...