Gjest Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 juleornamentene fra Georg Jensen? Jeg får av svigermor hver jul:) Hvor/hvordan henger dere de opp?
Blåmandag¤ Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Moren min samler.. De henger over et vindu. Hun har mange. :/
Jenny-penny Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 jepsie-pepsie:) Henger noen opp med spesielle juleanheng jeg fant i en liten sjappe i København, noen danderer jeg i en slags juleoppsats med lys osv. De er så flotte;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå