Gå til innhold

uforsvarlige forldre det finnes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan da være et av de andre søsknene som i et sekunds øyeblikk la barnet i vannet.

 

Slutt å spekulere i andre folks tragedier!!

Skrevet

HI, er det du som blogger om det?

http://whitesense.blogspot.com/2008/12/uansvarlige-foreldre.html

 

Uansett, å spekulere rundt denne tragedien synes jeg er veldig uetisk når man ikke vet grunnen.

La oss si det er en av søsknene som ville gi lillebror eller lillesøster et bad, og dermed var ulykken ute. Jeg opplevde en ulykke da storesøster på 3,5 år ville leke med sin 1 uke gamle lillesøster, som lå i vuggen og sov.

Så vær så snill å ikke døm mennesker dere ikke kjenner. Kanskje er denne nybakte mammaen dibber, og må lese dette her.

 

 

Håper barnet klarer seg!

Skrevet

Helt grusomt å uttale seg om denne saken uten å kjenne bedre til dem. En eller annen plass sitter en mamma som har det helt forferdelig nå, og det hjelper henne sikkert ikke at alle skal mene noe. Jeg krysser fingrene for at det skal gå bra med den lille babyen.

Skrevet

Enig, Jeg får vondt inni meg over at noen nå sitter og ikke vet om den 3 mnd gamle babyen deres overlever eller ikke. Stakkars foreldre og søsken.

 

Håper de får den ultimate julegave; en frisk baby hjem til jul!

Skrevet

En 3 mnd gammel baby burde man vel ha litt mer kontroll på enn det vel????????

Skrevet

Ikke hvis babyen sover (dvs man tror babyen sover). Og så lister fks en 3 åring seg usett på soverommet, løfter babyen ut av rommet, for å bade babyen.

 

Sier ikke at det er det som skjedde, men noe lignende skjedde hjemme hos oss.

 

Så joda, det utenkelige kan skje!

Skrevet

Enig meg HI jeg og.Helt utrolig at man kan la sånt skje.Ingen ulykke dette

Skrevet

Herlighet at det går an å være så forbasket fordømmende som dere er nå.

Tenk før dere skriver!

Skrevet

Det eneste vi vet er at barnets mor og søsken var i huset da ulykken skjedde.

 

Slutt å spekulere i et annet menneskes tragedie!

 

Akkurat nå sitter en fortvilet mor og gråter over at hennes 3 mnd gamle baby ligger i en respirator pga drukning av grunner vi IKKE VET.

 

Å lage en tråd for å insinuere i noe stygt her inne er så forbaska idiotisk og dømmende, at jeg har ikke ord!

 

Skrevet

Sitat fra artikkelen:

"Det er ikke mistanke om noe kriminelt"

Skrevet

En baby veier en del for en 3 åring da.. Så tenk etter litt. Ikke lett for en 3 åring å bære den

 

 

 

 

Skrevet

Det er vel derfor de sier at når det gjelder sikkerhet i hjemmet er storesøsken noe som skal passes på i forhold til små bebiser...

 

Man passer på å la hunder ikke være alene med barn, men faktisk storesøsken kan være en like stor potensiell fare for spedbarn!

En tre-åring tenker ikke over konsekvenser av alt han gjør uten at han mener noe vondt med det...

Skrevet

En 3 åring kan fint bære en 3 mnd gml baby, og putte den i et badekar fylt med vann. Hvem vet hva som skjedde,uansett så er det stygt å skrive at dette skyldes uansvarlige foreldre.

 

Fy så stygt!

Skrevet

Noen som vet hvordan det går med babyen?

Skrevet

Uhell kan skje uansett hvor godt man passer på. Du vet aldri når du selv blir rammet.

Skrevet

Enig med blond. Man skal passe seg der man sitter på sin høye hest

Skrevet

for en ufattelig stygg tråd! håper for alt i verden at det går bra med babyen!! uansett hva som har skjedd, eller hvorfor det har skjedd!

 

hvorfor dømme andre bare fordi dere er anonyme her. dette kan skje hvem som helst, når som helst, noen sekunder er alt som trengst, så bruk hodet før dere spyr av dere med usakligheter!

 

 

Skrevet

En kompis av meg gikk inn å hentet sin bittelille babybror fra sengen sin mens foreldrene sov.

Han var bare 3 år.

Skiftet bleie og alt på broren før foreldrene våknet.

Moren fikk nesten hjerteinfarkt med tanke hva som KUNNE ha skjedd.

Men gikk fint.

 

Så er ikke helt utenkelig at det er noe sånt som kunne skjedd.

 

Uansett, krysser alt som krysses kan for at alt går bra med den lille og familien!!!!

Skrevet

De fleste svar er ikke vonde. De fleste går i forsvar, men dessverre stikker de negative svarene ut som stygge sår.

 

Håper virkelig det går bra med den lille,uansett omstendighetene rundt ULYKKEN.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...