Gå til innhold

des 08 klubben lurer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen av dere som hadde termin fra midten av des og gikk over tiden for ett år siden? Vi er så spente, og lurer på hvor lenge men kan drøye det dersom det blir sankk om igangsettelse, og om noen har noen jule historier som ble nyttårs historier???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde termin 9 januar...

Men første barnet mitt kom 11 dager før termin, så jeg var jo litt oppmerksom på at jeg kanskje kunne få desember-barn da! :o)

Hadde mest lyst på januar-barn, for at jeg skulle få ett skoleår mellom barna mine. Så jeg kneeeep igjen beina så godt jeg kunne. Da endelig 1. januar var passert så slappet jeg endelig av, sa at "nå kan du komme"... Det gikk et halvt døgn og vips så var hun her! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann hadde jeg termin 21 desember, men fødte 3 Januar:) Skulle bli satt i gang 4 Januar, men slapp det da. Jeg var overbevist om at jeg skulle få en romjulsunge. Men andremann nå ble jeg satt i gang akkurat 14 dager over termin(hadde termin 16 Januar, men fødte 31 Januar). De vil helst ikke at man går noe særlig lengre enn 2 uker over. Vet noen sykehus lar dem gå 3 uker over termin. Det hadde jeg nektet plent på!!

 

Lykke til med fødsler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...