Gå til innhold

Førjulstanker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så fortvila nå....

Mannen min ligger å sover på sofan. Vi har masse ting å gjøre til jul som vi ikke får gjort på ettermiddag/kveld fordi han jobber fra 8.00-ca 20.00 nå før jul (kjører ut varer)

Fredag var vi på kino og etterpå ville han ut å drikke øl. Jeg sa at det var greit hvis vi kom oss hjem tidlig fordi vi hadde så mye å gjøre på lørdag... Blant annet hente juletre nesten 2 mils kjøring herfra (fordi han vil kjøpe det hos en kamerat istedet for å kjøpe et av dem di selger utafor kjøpesenteret som vi kunne plukket med oss mens vi var å handlet)

Søstra mi har avtalt at de skal hente sammen med oss (siden vi har plass i varebilen), Og hun maser nå på nårtid vi skal dra...

Juletrehentinga skulle ikke bli noe problem for det kan vi gjøre på søndag mente han... Altså i dag...

Greit nok det...

Verre blir det med alt annet vi skal gjøre, Kjøpe di siste julegavene (jeg har kjøpt og pakket inn ALLE hittil) Handle mat til jula. kjøpe nytt golvteppe og bord til stua...(vet ikke om bohus sitt lager har åpent i dag...)

Alt dette som selfølgelig innebærer kjøring i mellom, kø-ståing og venting skal gjøres på 3 timer for kl 16 skal mannen ligge på sofan å se fotballkamp. Da skal jeg og lillemor bake boller, rundstykker og pynte pepperkaker, pynte hus og prøve å kose oss...

Ikke så mye som en handleliste er skrevet.

Jeg orker rett og slett ikke å begynne alene. Sånn er det...

Lurer på om dette nå blir vår første og siste jul sammen og det er trist, bare så trist...

Har en skilsmisse bak meg og to tenåringsbarn. Har lite lyst å gå gjennom det samme igjen...

I går sov han til kl 16 (dro ikke ut på byen etter kinoen, men han måtte til en kompis å drikke øl og la seg ikke før kl 7).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du har det like bra uten han,gitt.

Skrevet

Ta ansvar for ditt og drit i resten, så kan han få bli "svarteper" på julaften!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...