Gjest Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 har nå hatt endel sammentrekninger og en god del menssmerter. Er kraftigere og mere intenst enn det har vært hittil, så jeg håper det kan være en sped begynnelse. Men de kommer jo ikke samtidig??Menssmertene har topper nå, men disse toppene kommer ikke når jeg har sammentrekninger, de kommer imellom, 1 topp mellom 2 sammentrekninger. Sammen trekningene er ikke smertefulle, bare kraftige. De er heller ikke veldig regelmessige. Siste timen varierer det fra 8-13 min mellom. Noen med mere peiling enn meg?
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 noen som vet om detr kan være modning? Hadde ikke slikt sist jeg var gravid. Da gikk jeg rett på riene uten nøling.
den3.jentapåvei Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Hvordan går det med deg! Har du vært på igangsettingsaku igjen idag?
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 jeg skal nå kl 1340. du får høre etterpå. Hvordan gikk det med deg? ser du er her ennå. Jeg våknet i dag med regelmessige sammentrekninger i 2 timer i strekk. Men det forsvant igjen. Så jeg håper at han får satt no fart på systemet i dag. Mistenker han snart for å sette nåler slik at babyen skal trives ekstra godt i magen hehe.
Trønderpie & MAGEN :) Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Hvor langt over termin er dere? Har dere mye rier/mensmurringer? Jeg er 3 dager over og har verken eller. Kun stikkinger i underlivet... Er førstegangs så jeg vet ikke hvordan rier vil kjennes ut heller. :/ Masse lykke til!
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 jeg er bare 2 dager over termin. og menssmertene kommer og går, har vel menssmerter ca 1/3 av døgnet nesten. for å sammenlikne ville jeg nok ha tatt en smertestillende om jeg hadde hatt mensen og skulle på jobb med tilsvarende smerte. Når jeg var gravid første gangen hadde jeg ikke noe murringer eller menssmerter. Det gikk rett i rier når det først begynte.
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #7 Skrevet 22. desember 2008 Den tredje jenta på vei: Ja nå har ettermiddagen gått etter jeg var til ny igangsettingsakupunktur. I dag herjet han skikkelig med nålene, så det var vondt. Og at punktene var vondere enn de normalt sett har vært, sa han var et godt tegn. Det betydde at ting begynte å skje. Men her skjer ikke noe ennå. Hadde nesten 2 timer med regelmessige litt vonde sammentrekninger i morges fra 7-9. Men det forsvant når jeg sto opp. Men ettersom de var helt regelmessige skulle man tro at noe er i gjære her i det minste. Jeg hadde et håp om å være hjemme med nurket til julaften, men det håpet forsvant siden det ikke kom noe nurk i kveld. Tror snart de nålene bare gjør slik at baby bare trives ennå bedre inni magen:-))
vilja Skrevet 23. desember 2008 #8 Skrevet 23. desember 2008 tror det kan være litt lureri med nr 3. Det sier de i alle fall der jeg skal føde (enhet med bare "naturlige" fødsler, så de vet jo en del om hva som skjer der ting ikke igangsettes osv) Kjenner meg i alle fall igjen selv, trodde fødselen (med nr 3) startet for et par dager siden, med mensvondt og sammentrekninger men nå er det over. Jeg har mulighet til å strekke det over nyttår innenfor 14dager etter termin og krysser fingrene for det (kjekt å slippe å være minstemann i klassen og minst i idrett og alt sånt + at mye hyggeligere for de to andre å feire jul med en mor som kan fokusere på dem), så jeg er et helt annet sted enn deg Myrtel:-) Legger meg ned så snart jeg kjenner noe osv og håper den blir der i alle fall en drøy uke til. Er jo kjekt å slippe å lage bursdag og jul på likt også. Men fornøyde med bursdag rundt jul/nyttår blir de neppe noen gang uansett.. Har brukt modningsakupunktur før. Det forutsetter jo at kroppen er nokså klar for fødsel. Men nærmer det seg har i alle fall jeg opplevd at akupunktur pluss sex er ypperlig
den3.jentapåvei Skrevet 23. desember 2008 #9 Skrevet 23. desember 2008 Her skjer det ikke så mye.... Har hatt innloggingsproblemer på BIM, men nå ser det ut til å være iorden. Avventer mer aku til romjula eller over nyttår!! Siden vi nå ikke fikk noe barn hjem til julaften er det like greitt. Men jeg har ikke så mye plagsomme kynnere, har noe menssmerter og kynnere, men det er til å leve med. Idag skal jeg stå for den tradisjonelle lillejulaftenjulegrøten...... Har sovet godt i natt og over en time i foremiddag, så formen er ok! Nå gleder jeg meg til julefeiring med mann, 2 forventningsfulle jenter og svigers!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå