bless4 Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 hei alle,er 7+1 i dag,har ikke vært på ul. Men siden alt føles fint trenger jeg vel ikke gå på ul for å se at hjertet slår?? Det startet jo forrige uke,og det burde vel ha skjedd noe til nå viss ikke det slo? Bare lurer:-) Syns btw at det er helt fantastisk å tenke på alt som skjer i kroppen nå:-?<3
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Er nesten like langt på vei vi :-) Er 6+6 i dag med nr 4. Jeg var til UL for 1,5 uke siden og fikk se hjerte som slo (dvs, jeg klarte ikke se det, men gynekologen så det), så hjertet har nok alt slått en stund :-) Var forøverig til tidlig UL pga blødninger. Antagelig er alt i orden dersom du føler det, magefølelsen pleier å stemme veldig godt, man føler det gjerne på sg dersom det er noe som ikke stemmer. Har selv hatt en SA og da følte jeg hele tiden at noe var galt. Er veldig rart å tenke på alt som skjer ja, utrolig liksom :-) Begynner så smått å glede meg til sparkene kommer nå, selv om det er lenge til.
Musemor med tre søte små Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Jeg er tydeligvis unormal her på BiM. Er 6+5 idag og har ikke tenkt meg på UL før ordinær UL så sant jeg ikke føler noe er galt, som f.eks. blødninger. Er egentlig veldig avslappet. Tror ikke spiren har godt av at man stresser med å bekymre seg. De fleste SA skjer før uke 6, så etter det er du rimelig trygg. Etter uke 12 er du nesten helt sikker .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå