Gå til innhold

HEI! jeg var på tidlig ul i uke 7.. er GRAVID!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått det bekreftet nå at jeg er gravid:D

for det var noen her som trodde testen min bare slo ut på pregnyl sprøyta jeg tok...

men endeligf etter 3 års prøving, fikk vi det til med pergo og pregnyl, og god oppfølgning med 4-5 UL under behandling av pergo og pregnyl!

fin julegave:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå.. Ja, det var en flott julegave!! :) Gratulerer så mye!! :) Det må være en utrolig deilig følelse etter så mange år... :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!:)

Skrevet

takk takk:)

Er sååå glad nå.. Nå som vi har prøvd i 3 år på nr 2.. merker også STOOOR forskjell på forrige svangerskap å nå... er mye mye myyyye mer kvalm, og STORE pupper...

skal på ny UL i januar.. gleder meg..

Skrevet

Gratulerer så inderlig mye!!!!!!!! 3 år er lenge å vente på etterlengtet kryss og endelig ble det din tur igjen!

Stor gratulasjonsklem!

Skrevet

hehe,tenker det er en som er ekstra glsd for puppene dine jeg,,gratulerer så mye.verdens beste gave.

Skrevet

hehe.. du sier noe der... glad for puppene hhehe.. men ikke så glad for at jeg er såååå kvalm..

Skrevet

jeg vet ikke om det hjelper deg hvis jeg sier at det går over men det blir også sagt at hvis du er klvalm så kan det bli gutt,det stemte på meg,men jena mi hadde jeg ingen plager,ikke som jeg husker ihvertfall.glad på dine vegne.klem

Skrevet

hei igjen.jeg lurte på om du tok innvendig eller utvendig ul...

Skrevet

Jeg er kvalm hele tiden, greier ikke spise, fikk noen tab av legen min som jeg skulle prøve, visst ikke blir jeg lagt inn på sykehuset... Jeg har en gutt fra før, men da var jeg ikke halvparten så kvalm som nå..

Når det er så tidlig tar man INNVENDIG UL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...