Gå til innhold

Buldrelyd fra magen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har opplevd det? Når jeg sitter litt tilbakelent og trekker pusten dypt inn, hører jeg en buldrelyd fra magen. Jeg kjenner også at det "bobler", akkurat som om det er masse slim og luft som vibrerer et eller annet sted. =/ Det sitter liksom like under hjertet, på venstre side. Det er ikke vondt heller, men litt ubehagelig er det med den boblinga.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også dette, men aner ikke hva det er eller kommer av... Må vel være noe luft og ha noe med lungene å gjøre?? Det er ikke vondt men litt merkelig... Helt sikkert ikke noe farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...