enda en Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Er det flere som har opplevd det? Når jeg sitter litt tilbakelent og trekker pusten dypt inn, hører jeg en buldrelyd fra magen. Jeg kjenner også at det "bobler", akkurat som om det er masse slim og luft som vibrerer et eller annet sted. =/ Det sitter liksom like under hjertet, på venstre side. Det er ikke vondt heller, men litt ubehagelig er det med den boblinga.
Nå da? Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Jeg har også dette, men aner ikke hva det er eller kommer av... Må vel være noe luft og ha noe med lungene å gjøre?? Det er ikke vondt men litt merkelig... Helt sikkert ikke noe farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå