køv25 Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Hei:) Lurer på om det er noen av dere her som vet om det er noen bra butikker som har fine mammaklær i Stavanger eller kanskje Sandnes eller Bryne? Skal på juleferie på Jæren og håper å finne noen fine mammaklær der siden jeg bor i en liten by med lite utvalg...
Mammarama=) Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 På Bryne er det en butikk som heter Gekko den har pene mamma kler..Den ligger på høyresiden i et lite senter i begynnelsen av storgata... Rett over for M44.. I Stavanger vet jeg at det har vært en butikk som heter Bittens Der har jeg handlet i mine forige svangerskap, men kan ikke akkuratt skryte over servicen der... På Magasin Blå har de en barnebutikk som også har et stativ mamma kler..Mye pent men veldig dyrt.. Kommer ikke på noen flere.
mamma-T Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Du har selvfølgelig HM da, de har mammaklær. Jeg har vært å kjøpt meg et par mammakjoler på Bittens i stavanger, og opplevde veldig god service der da. Og så er det en mamma butikk som heter mamasita i stavanger, har ikke kjøpt noe der selv, men tror de har veldig mye fint.
køv25 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2008 oki.. tusen takk for tips! må sjekke de i jula.. håper å komme hjem med fine mammaklær i kofferten.. god jul!
Mor di! Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Kan også anbefale Gekko på Bryne! Veldig masse pene og relativt rimelige klær. Ellers har jeg handlet litt på Mamasita i stavanger. Gå inn på mamasita.no (eller com.?), der ser du utvalg, pris og adresse! =)
Lilletrille med to jenter Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Har flere ganger handlet på mamma og mini på bryne, og er kjempe fornøyd med klærne, stilen, utvalget og prisen! Kan anbefales!
Mor di! Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Det er de som har skiftet navn til Gekko, samt skiftet lokale =)
køv25 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. desember 2008 Tusen takk for tips:) skal sjekke Gekko 3. juledag..så får vi se om det blir en tur inn til stavanger i løpet av romjulen.. spennende..)
ml87 Skrevet 1. januar 2009 #9 Skrevet 1. januar 2009 Bittens i Stavanger har salg nå... maaaaange gode tilbud.. kjøpte meg 3 nye bukser og betalte bare 1100kr for alle... så anbefaler å gå å sjekke der
Hormonelle Frikadelle Skrevet 1. januar 2009 #10 Skrevet 1. januar 2009 Har hørt at de har mammaklær på Polarn O. Pyret også. Har ikke vært der selv.. Fikk veldig god service på Bittens, men jeg syns at utvalget er litt kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå