Gå til innhold

Takk for i går:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Utrolig koselig i går. Nydelig mat og kjempegøy fest. Sitter i pysjen enda og er litt hes i stemmen. Kan ikke skjønne hvorfor???!!??

Skal legge ut bilder/film etter hvert på FB.

God jul og så ses vi ¨på nyåret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for i går! Det var skikkelig koselig og såå god mat! Beste pinnekjøtt og stappe ever! Trodde jeg skulle sprekke etter deilig ostekake og marsipan også!!

Var så moro å se alle igjen og høre litt nyheter om store og små!

Håper det gikk bra med opprydning for stakkars Endelig Spire?

Legger utbilder på FB siden til 30+, enjoy!

God jul til alle!

Skrevet

Tusen takk for i går, for en herlig gjeng å drikken julen inn med ;-)

Som alltid var det skikkelig moro, litt ekstra moro denne gangen, men sånn er det jo gjerne med hjemmefest. Og så god mat! Skulle ønske jeg fikk plass til mer av de fantastiske marsipanfigurene og litt mer ostekake, men da blir det jo mer på fam. Endelig spire. Håper det gikk greit med rydding ja...

Stemmen min er nesten borte igjen, men who cares - dette var skikkelig kult og jeg gjør det gjerne igjen!

God Jul alle sammen :-)

Skrevet

Stakkars stakkars meg... skal aldri mere drikke..hihi

Kom oss ikke i seng før 5.15 Fikk besøk.

Var ikke så ille med rydding ( les mannen har styret og ordnet...hehe)

TUSEN TUSEN TAKK, JENTER!!! Dere er bare helt herlige. Jeg hadde det bare så utrolig moro å igår. Masse deilig mat og dessert. Og drinken fikk bein å gå på . ( jeg som ikke drikker sprit til vanlig).

GOD JUL OG ET HERLIG NYTTÅR TIL DERE ALLE!

Vi ses på nyåret.

Klem

Skrevet

Tusen takk for et supert julebord i går! Storkoste med fra første til siste sekund :-)

Kjempegod mat, stappe, ostekake og marsipan!!! nam nam

Og jaggu ikke værst at en mandel kan være som en slimpropp....alle vet at den er der men ingen har sett den hehe

Dette må vi gjøre til en tradisjon jenter!!!

Skrevet

Høres ut som dere har spist og drukket godt. Dere hadde nok en fin og morsom kveld. Synd jeg ikke kunne bli med. Får ta det igjen neste gang :-)

Skrevet

Tusen takk for et skikkelig artig julebord ja! Det pinnekjøttet tror jeg er det beste jeg noen gang av spist! Hvor var det du hadde kjøpt det Samsyn? Vi lagde pinnekjøtt 1. juledag og det kunne ikke måle seg med det vi spiste på julebordet!

Karaoke var også kjempeartig! Gubben ble litt kje av "karaoke medly'en" min som jeg har gått og nynnet den siste uka;) Dette må jo bare bli et fast innslag og julebordet må jo bare bli en tradisjon. Artig å ha det hjemme hos noen i stedet for å ta det ute på byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...